Hoe win je je ex terug?

Hello allemaal, ik heb hard jullie hulp nodig! Zijn er misschien meiden die nadat het uit ging hun ex terug hebben gewonnen? En zo ja, hoe dan? Help me alsjeblieft ik heb er alles voor over hem terug te krijgen!

Even voor de duidelijkheid;
Ik had een vriend voor bijna een jaar en alles ging prima, we waren gek op elkaar en hadden het altijd super samen. De laatste keer dat we bijelkaar waren was het nog geweldig, hij kuste me en knuffelde me en fluisterde hoe mooi en geweldig hij me vond. Daarna ging hij naar huis (Hij woont driekwartier fietsen verderop en studeert heel ver weg dus ik zag hem vaak alleen in het weekend). Anderhalve week had ik hem niet gezien en we irriteerden elkaar op whatsapp. Hij deed kortaf en raar en ik zei er iets van. Toen belde hij me dat hij het niet meer wist en dat hij even geen contact wilde. Een week later stuurde ik een berichtje of we alsjeblieft konden praten want ik werd gek van de vragen. We hebben alles uitgepraat. Hij zei dat hij veel irritaties had (Dit heb ik nooit gemerkt! Hij had alles ingeslikt) en dat hij niet het gevoel had me te missen. Ook zijn vrienden liepen al ik weet niet hoe lang te zeuren over mijn leeftijd, terwijl ze me niet kenden dus het eigenlijk vooroordelen waren. Hij heeft zich hierdoor erg laten beïnvloeden.

Ik wil alles doen om hem terug te krijgen! Het is nu drie weken geleden en ik heb hem niet meer gesproken of gezien om hem wat ruimte te geven en te kijken of hij me gaat missen (volgens veel bronnen werkt het stukken beter dat hem berichtjes sturen hoeveel ik hem mis en hoe kwaad ik ben op zijn verwaande vrienden met hun vooroordelen) maar hoe moet ik het verder aanpakken? Hoe win ik hem terug? Help alsjeblieft! Het was nog super tussen ons tot het laatste moment, het werkte allemaal nog. Er moet toch een oplossing zijn?

Moeilijk. Probeer een beetje te vissen via jouw vriendinnen/zijn vrienden. Ik zou eerlijk gezegd geen contact zoeken.

Hij is niet echt een initiatief nemer, ik ben bang dat ik nooit meer wat van hem hoor. Hij heeft wel gezegd dat we misschien ergens in de vakantie konden afspreken om te kijken hoe het is om weer samen te zijn, maar dat ik geen valse hoop moest krijgen. Aan de andere kant, ik ben zondag jarig, en ik ga er van uit dat ie wel wat laat horen… ik ben alleen zo bang voor zo’n koelbloedig berichtje…

Heb ik ook gehadd was echt klote.
ik was zo dom geweest omm het zelf uit te maken ik wou hemm later terugg en hij mij niet meer voelde me tijdje kapot down enzoo maar gaat nu wel beterr!

Ik denk dat je hem een tijdje laten en dan steeds meer praten met hem dat heb ik ook gebrobeertt maar bij sommige jongens lukt dat well
Als hij echt van je houd zou hij merken dat je je kut voelt enzo dat je hem terug wilt
en als hij niets meer laat horen zou ik hem gewoon met rust laten
klinkt mischien klotee is het ook maar dat is het beste
this natuurlijk ook dom om achter iemand aan te gaan die niett meer van jou houd xx

Houd er in ieder geval rekening mee dat hij wellicht niet meer terug te winnen is…als ik het zo lees lijkt hij niet veel behoefte meer te hebben aan een relatie met jou, helaas. Hoe je hem terug kunt winnen, geen idee. Jaag hem in ieder geval niet op, dan vind hij je ook nog eens irritant, opdringerig en aandringerig. Vraag hoogstens eens hoe het met hem gaat, praat over koetjes en kalfjes, en vraag dan eens of hij nog wel eens aan jullie denkt? Maar ik zou uitgaan van het ergste als ik dit zo lees.

Ik zeg zelf altijd ex is ex. Hij is verder gegaan met zijn leven, dus ik denk zelf niet dat er nog wat te beginnen valt. Maar dat is wat ik zelf denk en je hoeft er geen gehoor aan te geven als je het oneens bent.

Ojee, zondag jarig. Ik hoop het echt voor je. Stuur anders zaterdagavond wat. Dan denkt hij iig aan je, en misschien herinnert hij zich het.

been there. ik deed alsof ik verder ging met m’n leven, alsof ik helemaal gelukkig was en deed vooral heel veel dingen met vriendinnen. (ik was totaal niet gelukkig) ik liet niets van me horen en enkel met z’n verjaardag heb ik hem een beleefd ‘proficiat :slightly_smiling_face:’ gestuurd. ik bleef mezelf zeggen dat ik zonder hem beter af ben, zodat wanneer hij me niet zou missen ik er ook gewoon om mee kon gaan. je moet er altijd vanuit gaan dat je nooit meer iets van hem zal horen (is het minst pijnlijk) na een tijdje nam hij terug contact met me op, sprake we af, et voila.
als jullie echt samen horen te zijn, loopt het vanzelf wel los, maar dit gebeurt niet bij iedereen natuurlijk…

dit heb ik dus ook gehad =S
maar ik heb nu al weer een aantal maanden met hem ^^ dus er is hoop voor je!
misschien kun je nogmaals een keer praten met hem en zeggen dat jullie misschien samen een oplossing kunnen zoeken, en jij kon er inprinciepe niks aan doen, want jij wist niet dat hij irritaties had. en dat hij het voortaan zegt als hij ergens meezit en dat jij er dan iets aan zou proberen te veranderen. en misschien benadrukken dat het voor jou niet uitmaakt wat mensen van jullie relatie vinden/vonden en dat hij dat ook zou moeten doen.
vind echt klote voor jex

Bedankt allemaal,

Ik probeer ook van het ergste uit te gaan maar dat ik heel moeilijk. Ik zoek zoveel mogelijk afleiding en hou me voor de buitenwereld groot, alsof het prima met me gaat.

Ik kan gewoon niet begrijpen hoe hij het zo snel van zich af kan zetten, terwijl hij anderhalve week ervoor nog zo verliefd deed. Ik heb hem toen we afspraken verteld dat ik het graag opnieuw wil proberen omdat ik nu pas weet waaraan hij zich irriteerde. Hij wilde dat wel als ik er niet te veel hoop op ging vestigen. Nadat ik thuis was stuurde hij me nog wel dat het hem veel deed en dat hij me heel speciaal vond. Hij stuurde dat hij het fijn vond als ik nog af en toe met hem zou praten en dat hij zich ook rot voelde. Ik heb gezegd dat ik voorlopig geen contact beter vond. Hij zei dat ie me nog wel graag wilde zien, omdat we ook gewoon maatjes waren.

Ik weet niet of dat laatste positief of negatief is. Verder is hij best onzeker (daardoor werd hij zo beïnvloed door zijn vrienden) Ik weet ook dat hij niet snel een nieuwe vriendin zal vinden, dat weet hij ook. Misschien speelt dat ook mee?

Zulke situaties zijn echt niet fijn (om het maar even netjes te zeggen).

Je maakt zeker nog een kans om hem terug te krijgen, als er ooit liefde is geweest dan kan het makkelijk weer opbloeien.

Ik zie trouwens geen datum van het bericht staan dus misschien is deze al een tijdje geleden aangemaakt. Als dit het geval is ben ik benieuwd hoe het is afgelopen.

De tips waar je het over hebt heb ik zelf ook gelezen op exterug.nl .

Het deed geen wonderen in mijn situatie maar gezamenlijk met andere technieken had het dan toch een mooi effect.

Helaas was het daarna toch weer wel uitgegaan :stuck_out_tongue:.

[size=78%]Jahnu

Ex terugwinnen? Je ex is niet voor niks je ex, onthoud dat.
Behalve als het je eerste liefde is, daar kom je amper over heen.
Mijn tip: Laat hem moeite voor jou doen en niet andersom.
Geen moeite? Dan is hij jou niet waard, of is de liefde gewoon weg.
Ga op zoek naar een andere jongen, of beter gezegd sta open voor andere jongens.
Heel veel succes. x

Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik moest hem opeens even met rust laten, en toen werd ik na 4 dagen gek van de vragen en onzekerheid dat ik hem verplichtte om met me te praten, en toen heeft hij 't uitgemaakt. Het ging niet voor hem, zijn gevoelens waren weg. En hij had ervoor in dezelfde week al wat gemurmeld over het leeftijdsverschil. Iets waar ik niets van merkte.
Meisje, het is onmogelijk om hem terug te krijgen. Blijkbaar kan het bij jongens, dat hun gevoelens plots verdwijnen. Van mij is het nu al 3 maanden geleden, ik mis hem nog steeds en heb nog zoveel liefdesverdriet.
Maar het is onmogelijk om hem terug te krijgen, mijn ex heeft sinds 2 weken geleden een nieuwe vriendin. Dat doet echt pijn. Maar ik weet dat ik hem nooit meer zal terugkrijgen.

Via http://www.think-im.nl/ex/terugwinnen heb ik zelf veel geleerd.

Ik was mijn ex ook kwijt, echt een super moeilijke tijd voor mij. Wist echt niet meer wat ik moest doen en ik was er helemaal kapot van. Ook super bang dat hij misschien een ander zou hebben, en hem met een andere meid zien zou ik echt niet aankunnen. Ik heb veel hulp gehad van een relatiecoach bij www.lslovecoaching.com en had hun ebook gekocht. Best een lage prijs, maar ze helpen je in het begin gewoon gratis via email en telefoon. Maar pas na 3 weken had ik mijn ex terug en in de tussentijd had ik het bijna niet meer, maar nu heb ik hem terug!!! En het is leuker dan ooit, ik doe nu ook meer mijn best voor hem dat deed ik eerst helemaal niet meer. Dames laat je niet ontmoedigen je kan je ex wel terug krijgen hoor het hoeft niet meteen over en uit te zijn. Veel succes voor degene die hun ex kwijt zijn, en degene die de topic heeft gestart, hoe is het nu?? :sob::muscle:

^Denk niet dat ze na een jaar nog reageert

Hahaha nee denk het ook niet inderdaad zie nu pas dat het 2012 is! :flushed: