Oke, mijn dilemma: ik heb iets meer dan een jaar geleden een leuke jongen leren kennen, M. We werden goede vrienden, maar niet meer dan dat omdat hij een vriendin had en we woonden ver uit elkaar (we waren allebei uitwisselingsstudenten in Amerika en woonden zo’n 6 uur bij elkaar vandaan), toen we weer terug naar Nederland kwamen had hij het uitgemaakt met zijn vriendin. Ik zat samen met hem in het vliegtuig terug naar Nederland en het was super gezellig. Hij had al wel via mijn beste vriend laten doorschemeren dat hij mij ook wel zag zitten, dus die vriend zei dat ik en M moesten gaan daten. Dat is dus ook gebeurd. we zijn in de zomer twee keer op date geweest, en ik vond beide keren ontzettend leuk. Maar ik wilde wel voorzichtig zijn want het was 1. net uit met z’n Amerikaanse vriendin, 2. hij best wel een player schijnt te zijn, en 3. ikzelf vaak te hard van stapel loop en vervolgens gekwetst wordt. Dus hoewel ik hem leuk vond hield ik het een beetje af.
Dat heeft hij niet zo goed opgepakt en we hebben daar ook wel moeilijke gesprekken door gehad. Toen werd ik al helemaal bang dat ik uiteindelijk gekwetst zou worden. We hadden afgesproken voor een 3e date, maar het is er eigenlijk in al die maanden nooit van gekomen. We spraken wat af, maar dan zei een van ons af of hadden we t er niet meer over. Zodoende raakte ik het contact met hem kwijt. Ondertussen had ik ook een andere leuke jongen ontmoet en een date met hem gehad, maar die jongen heeft mij dus keihard laten zitten na die eerste date. En nu begin ik steeds meer spijt te krijgen hoe ik M. behandeld heb, en realiseer ik me dat ik hem mis en terug wil wat we hadden. Maar HOE?!
Ik ben al begonnen met whatsapp gesprekken maar dat gaat best wel stroef, en dat had ik ook wel verwacht na 1,5 maand niet praten. Ik weet niet wat ik kan doen om het weer leuk te krijgen…
HELP!?