Hoe wil je doodgaan? Vertel je ideale sterfscenario

Ik ben benieuwd hoe jullie dood willen gaan als je kon kiezen en hoe je juist NIET dood wilt gaan( je mag van allebei 1 manier kiezen )

Ideale scenario: slapen, terwijl ik in coma wordt gevoerd en dat ze me steeds meer morfine geven tot ik dood ga & er niets van merk

Horror scenario: levend begraven, steeds benauwder worden en niemand die je hoort, je weet dat je uiteindelijk doodgaat & je flipt.

Ideaal: oud, versleten en bij voorkeur in mijn slaap

Minder tot niet ideaal: langzame moord

Wel: Als een held, idk. Ik zou niet zomaar saai dood willen gaan. Klinkt echt keistom maar ik wil liever verongelukken of neergeschoten worden en dan iemand gered hebben (ik ben niet psycho ofzo hoor whaha )

niet: verdrinken, levend verbrand of begraven worden

Ik wil doodgaan als ik slaap. Ik wil niet doodgaan in de badkamer naakt ofso . Of op de wc

Wel: Ik wil zelfmoord plegen. Gewoon zelf beslissen hoe wanneer en wat. Bats klaar over.

Niet: Pas als ik 100 ben rustig inslapen.

wel: in mn slaap

Niet: langzame pijnlijke dood door ziekte,moord of levend verbranden :bored:

Wel: Bij bewustzijn, nog in staat om dingen te kunnen zeggen.

Niet: Levend verbranden, verdrinken, levend begraven worden, in coma

Maar ik wil er eigenlijk nog helemaal niet over na denken :’) Ik heb nog heel leven voor me.

Ik wil sterven net zoals mijn overgrootmoeder. 93 jaar, zat een kopje koffie te drinken thuis, met de krant en stierf. Haar hart stopte gewoon.

Niet: verbranden of verdrinken. Dat lijkt me vreselijk. En lang aftakelen voordat ik sterf ook liever niet.

Maargoed, ik heb er uiteindelijk helaas niets over te zeggen.

Zolang het maar snel gebeurt en zolang ik geen dingen gezegd heb waar ik spijt van heb, waardoor ik mensen met een echt kut gevoel achter moet laten.

Over zulke dingen wil ik helemaal niet nadenken, beetje raar.

Wilde ik dus ook zeggen.
Ik zie vanzelf wel wanneer ik dood ga en hoe, maakt me eerlijk gezegd weinig uit.

Ik geloof niet in god oid, misschien is dat ook wat zorgt dat het me allemaal niet zoveel uit maakt? Liever helemaal niet dood, maar dood is dood dus dan boeit het me ook niet zoveel hoe. Het is niet alsof je daarna nog kan herinneren hoe erg het was of wat dan ook :’)

Wel: In het bijzijn van de mensen van wie ik hou. Of tegelijkertijd met mijn vriend/man. Liever samen gaan, dan dat ik alleen achter moet blijven -ligt natuurlijk wel aan de situatie.
Niet: Verdrinkingsdood of levend verbranden

Nee.

nope.

Jeetje, waarom zou je hier in hemelsnaam over nadenken…

Enjoy life.

Dus ik ben niet de enige die dat denkt! :bored: