hoe werkt manga studio.?

hoi:]
ik teken manga’s en wou dat nou eens op de computer proberen. dus heb ik manga studio exl 4 gedownload.
alleen ik weet niet hoe het werkt (het programma zelf)
weet iemand dat wel.?
creaties= ook leuk!

XX

geen idee, sorry :wink:

upje!

Cool, is dat gratis?

ik kan je niet helpen, sorry.

ik heb geen idee maar het llijkt me spr gaaf!

leuk! ik ga het ook downloaden

Hele manga’s? :open_mouth:
Laat eens zien? Lijkt me wel leuk om te lezen n__n

leuk :slightly_smiling_face:
wil je daarvan wat laten zien?

ikzelf maak nog geeen hele manga’s maar probeer een btje
maar met het programma lukt het al beter…
en een goede download kan je neit zo heel snel vinden.
ik heb het van een vriends comouter geikt…
XD

misschien ff op google een toturial ofzo zoeken? (of op youtube intikken, enz xD)
:open_mouth:

volgens mij koop je dat programma
er ook bij als je een tekentablet koopt van
wacom? daar heb je een speciale verisie met
een manga-programma erbij? maar weet et
niet, misschien kun je de download hier plaatsen? ^^

het probleempje is.: ik heb het niet egkocht,… en ook niet gedownload.
ik heb het van een vriends computer gepikt.
gngna
maar ik heb ak een tablet die al paar jaartjes oud is. maarach

leuk ik teken ook manga ^^ ik gebruik geen manga studio maar gewoon photoshop. pen tablet heb je zoiezo best wel, ik heb wacom bamboo, die is super <3 makkelijkste manier om in photoshop manga te maken vind ik gwn schets maken in het echt, inscannen en dan nieuwe layer en met je pen tablet het “in het net” overteken, kladlayer weg en dan bewerken ^^ geen idee of manga studio simpeler is dan dat… als je weet hoe het werkt let me know? :stuck_out_tongue: (trouwens waarom vraag je het niet gewoon aan die vriend?)

wauuww gaaaf dat jullie manga tekenen ^^ kwil het wel eens zien (a) als je foto er van hebt en aan mij wilt laten zien ^^ stuur maar berichtje

xoxo

hehe :stuck_out_tongue: nou ik doe geen manga zoals zij het hier allemaal bedoelen van zelf zo’n strips tekenen, ik doe gewoon fanart :blush: (gwn strips en tekeningen maken van animereeksen dus)

geeft niet^^ kben tog wel een beetje nieuwschierig;D wat ik een hele gave striptijdschrift vind is witch maar dat is niet manga geloof ik en ik vind hetjammer dat het gestopt is ;(

tis wel soort manga hoor, je hebt verschillende stijlen. kheb jammer hier geen bewerkte tekeningen omdat ze allemaal op m’n laptop staan en die staat in leuven XD

no idea hoe je heir afbeeldingen post die niet verschijnen als urllink dus heb de link weggehaald, staat zo dom <.<