Hoe werkt Justfab?

Ik zag dat je daar nu kortingen hebt en dan kun je voor 9,99 een paar schoenen kopen, bij je eerste aankoop. Maar toen ik af wilde gaan rekenen stond er iets van dat als ik me niet voor de 5e van de maand afmeld voor die VIP service ik dan 40 euro moet betalen, waar ik dan een paar schoenen van moet/mag kopen.

Klopt het dus dat als ik nu die schoenen koop voor 10 euro, dan de vipservice op zeg, ik gewoon schoenen heb voor 10 euro zonder overig gezeik?

Iemand hier ervaring mee?

Ik heb een meisje gehoort bij mij op het werk die het volgensmij hier over had, en dat ze een heel gezeik daarmee had gekregen omdat ze nu een schuld van 100 euro ofzo had die ze perse aan die schoenen moest opmaken. :’)

Maar dan heeft ze het dus echt 2-3 maanden laten lopen, das ook niet zo slim? :stuck_out_tongue:

Ik weet verder ook niet hoe het zit? Heb alleen dat gehoord dus

Maar ik denk zelf eigenlijk niet dat je gelijk je account kan opzeggen, zit er niet een maand opzeg termijn op ofzo? Anders zou iedereen dit natuurlijk doen, misschien even de voorwaarden heel goed lezen

Ja ik heb het net gelezen en mijn conclusie is;
Normaal betaal je dus 39,95 ofzo voor je eerste maand (waar je een paar schoenen van koopt), daarna kan je opzeggen.
Maar nu is er een actie dat je direct 30 euro store credit krijgt bij je eerste aankoop en dus kost je eerste maand lidmaatschap ook maar 9,95. July kost mij dus 9,95 en Augustus kost me niets want die heb ik net opgezegd.

Maargoed, das mijn theorie en 100% zeker weten doe ik het nogsteeds niet. :’)