Hoe werkt dit haarspul ?!

Hallo lady’s,

Ik heb heel erg krullend haar, en ik heb me wijs laten maken dat de Surinaamse meiden onder ons hun (kroes)haar helemaal stylen en gladmaken met een speciaal goedje. Ik heb even gegoogled en heb onder andere dit gevonden: http://www.divine-beauty…elaxer-regular-p-595.html

Nu is mijn vraag, heeft iemand dit gebruikt? Of weet er iemand hoe het werkt? Alle info is welkom!

Liefs, Puck x

Hmm, ik ben altijd een beetje sceptisch over dat soort producten :astonished:
Want, denk ik dan, dat kan toch niet werken? :’ ] haha
Er is ook zo’n shampoo van Nivea (?) dat zegt: gebruik deze shampoo en je hoeft geen stijltang meer te gebruiken! Ehh… dat werkt dus voor geen meter…
Nouja, ik denk niet dat dit een vergelijkbaar product is, maar toch :stuck_out_tongue:

Maar voor 6.49 kan je het wel proberen toch? Er zal vast wel in die doos, of erop, een gebruiksaanwijzing staan :]

Volgensmij werkt het niet. Vriendin van mij (had ook kroeshaar, Surinaamse vader) heeft dat soort spul ook uitgeprobeert en het werkte niet. Ze heeft het toen bij de kapper permanent laten stijlen. Dat is wel gelukt, dr haar is wel een heel stuk dood eraan gegaan want ze moest erna wel zo’n 20cm afknippen. Het is overigens wel ergg mooi bij dr geworden.

dat spul werkt alleen in combinatie met een stijltang.
een vriendin van mij heeft heel erg kroeshaar en gebruikte dat spul ook wel eens, maar het word alleen maar stijl als ze dr haar stijlde met stijltang.
pas op met dat soort producten, want veel ervan zijn ook nog eens onwijs slecht voor je haar!
ze heeft pas haar haar heel kort moeten laten afknippen omdat haar haar helemaal dood was door dat spul!

Als je toevallig op reis zou gaan naar vb. Spanje of Madeira, dan kan je daar zo’n product kopen. Er zitten daar vaak van die vrouwen die je haar in vlechtjes doen (je weet wel xD) en die gebruiken ook zo’n producten. Misschien kan je daar eens kijken hoe hun product werkt. Ik ben er zeker van dat die producten wél goed zijn. (Ik had nl. echt dood haar, en ging het laten knippen na de reis, maar dan heb ik daar zo’n product gebruikt en dat bleef nog ongv. 5 weken in mijn haar en hield m’n kroeshaar in bedwang… het werd niet supersteil of zo, maar het hielp wel.)

Huh, het werkt alleen in combinatie met een stijltang?
Ja natuurlijk werkt het dan, maar dat komt dan door die stijltang en niet door het product :’)
Ik snap het gebruik van die combinatie niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Idd, stijltang maakt je haar stijl. Daar is hij voor. Maar het liefst ga ik van krullen naar slag. Dus als het mijn haar niet helemaal stijl maakt is het ook geen probleem.