hoe weetje of een jonge moeite voor je doet?

haar zin was in het meervoud

ze had het over jou denk ik

HEEEY JIJ BENT SULE TOCH VAN DAT LAAT OPBLIJVEN TOPIC HAAAAAAAAAAAI :grin:

Idd, ik had het tegen jou haha :3
OT: Als -ie gelijk reageert wanneer je online komt.

niet, nou er zijn wel uitzonderingen maar een boy kan ook veel moeite doen maar dat het fake is… ja klinkt heel gemeen en negatief maar dat komt omdat ik dat zelf mee maakte ; het leek alsof hij vet veel moeite dee vrienden afzeggen naar huis brengen maar er zijn echt uitzonderingen hoor… maar je merkt het wel aan zijn doen en laten bij jou en andere meiden

Oh haha xD
EN JA DAT BEN IK, HOOOOII LETICIA XD
(lekker offtopic)

ik ook, maar dat komt denk ik omdat jongens veel minder interessant zijn als je er niet eens moeite voor hoeft te doen :’)

Opzich doen loverboys ook wel veel moeite voor een meisje…

Ja daarom. Ik vind dat je als meisje, als je écht aan een echte en langdurige relatie wilt beginnen, je het best hard-to-get kan spelen, en dan heel lang. Daaruit kun je echt vaak zien of die jongen echt van je houd, want als hij bereid is zo lang door te gaan voor jou is het dus iemand die echt op een serieuze relatie doelt.

Dat is vet lieef!!
ik denk dat het meeste nu wel genoemd is(:

oeps dubbel.

contact zoeken via hyves, msn telt dus ook…?

• lijkt me zo simpel namelijk… als zou ik het héeel graag geloven , haha:P

Als hij op je wacht. Ik heb mn vriend eerst twee keer afgewezen, voordat ik ook wat voor hem voelde (of iig besefte dat ik wat voor hem voelde).
En al die tijd heeft hij op me gewacht, zonder ook maar één ander meisje te flirten/zoenen. :flushed: