hoe weet je of je gesquirt hebt?

Ik kon geen recent topic hierover vinden. Ik ben 23 en heb nog nooit een orgasme gehad. In mijn familie zijn we heel open en ik had het hier pas met me zusje over en die kon het ook heel lang niet. nu had ze een vibrerend ei gekocht voor tegen de kliten lukt het haar maar squirt ze alleen maar. Ik heb dat ei nu ook en pas gebruikt wat verwarrend is…

Ik kreeg veel druk in me gehele lichaam, begon te schokken en kon me benen niet stilhouden, ik kreeg het gevoel of ik moest plassen en raakte er enigszins bang van. Toch ontspannen en ineens kwam er veel vocht uit wat compleet geurloos was. Vervolgens tintelende me hele lichaam en voelde ik me enorm moe. Toch voelde het niet als een ontlading van genot, mijn vraag nu is dit squirten wat ik anders ervaar omdat ik focus op het hebben van een orgasme of was het toch echt plassen ?

Graag een serieuze reactie

ew
je hebt hetzelfde trilei als je zus gebruikt of lees ik dat nou fout?

anyway als je squirt komt er heel veel vocht vrij, dat valt wel op. Als het plas zou zijn zou het wel zo ruiken en die kleur hebben dus ja je hebt gesquirt. Zelf geen ervaring mee dus idk hoe het zou moeten voelen :"D

squirten is gewoon dat het eruit spuit :stuck_out_tongue: om het maar even grof te zeggen

Spuit als ver van je af? ik had daarna trouwens ook gedempt gehoor

WAARSCHUWING: 18+

misschien kun je hier even kijken?

Sorry maar kan dat echt niet zien wordt er misselijk van

Hmmh, ik zou denken dat het vocht, vanwege het feit dat het geurloos is, in ieder geval geen urine is!
En dat gedempt gehoor heb ik ook bijna altijd als ik ben klaargekomen, hahaha, dat komt omdat je bloeddruk enorm stijgt;)

Ja ik Vindt het vooral verwarrend omdat ik een extreem gevoel van ontlading verwacht en hierbij twijfel en daardoor ook weer denk dat het dan vast geen orgasme geweest is

ja

nu ik dit zo zie vraag ik me af waarom mensen willen squirten

Niet te geloven dat ik hierna heb gekeken.

Heb je het nog maar 1 keer geprobeerd of al vaker?

Je kunt ook squirten zonder klaar te komen.

voor mijn idee heb je gewoon een orgasme gekregen

omfg idd