Hoe weet je bij een winactie wanneer de uitslag is?

Titel ^.

Je krijgt, denk ik, de uitslag via mail.

Persoonlijk. Dat denk ik ook hoor, weet het niet zeker.
Hou je persoonlijke mail maar in de gaten.

Ik heb zelf nog nooit wat gewonnen via Girlscene, maar heb wel eens gelezen dat mensen gewoon iets thuis gestuurd kregen zonder daarvoor een bericht te hebben gekregen dat ze iets hadden gewonnen. Misschien is het wel veranderd ondertussen, maar dat weet ik niet :p.

Ik heb zelf een keer wat gewonnen via girlscene en ik kreeg toen helemaal geen melding, kreeg gewoon op een dag een pakketje thuis.

Heb een maand ofzo geleden met een babylips wedstrijd van verschillende website’s mee gedaan en kreeg er van de week een thuis gestuurd…

Heb ook bij girlscene mee gedaan en er daar heb ik niks van ontvangen…
Maar k denk dat bij de grotere win actie’s als die van primark nu dat je ook iets met girlscene mensne gaat doen je wel bericht krijgt.

Volgens mij krijg je geen uitslag, omdat het vaak een bedrijf is dat het opstuurt en organiseerd ipv Girlscene (correct me if im wrong). Maar bij hele gave of grote winacties als grote waardebon, een speciale meeting oid zal je vast wel een melding krijgen haha.

Het zou wel fijn zijn als je bij een winactie ziet wanneer de einddatum is, anders ga je meedoen terwijl de prijs al vergeven is.

zelf heb ik nog nooit gewonnen dus ik weet het niet, maar met tijdschriften sturen ze gewoon random dingen op en dan weet je dus pas dat je hebt gewonnen als je de prijs krijgt

Volgens mij als je naar win gaat, staat er soms ook een artikel en daarachter ‘(afgelopen)’. Dan weet je dat het voorbij is.
En je krijgt het gewoon thuisgestuurd, zonder bericht.

Hi ladies,

We zijn ermee bezig een einddatum aan te geven aan de winacties zodat dit voor iedereen zichtbaar is. Sowieso heeft elke winactie een looptijd van 2 weken, met soms een paar dagen uitloop. De winnaressen worden bijna altijd gemaild en soms blijft het een verrassing voor de winnares :slight_smile:

Liefs!

Hoi meiden,

Bij mij was het een verrassing! Stond ineens de postbode voor de deur met een pakketje. Toen ik het opende vond ik eerst een briefje namens Girlscene dat ik had gewonnen :slightly_smiling_face:

Ik heb wel 2 keer iets gewonnen bij girlscene, maar heb nooit een mailtje gekregen of wat dan ook ;p maar waren ook kleine dingetjes :slightly_smiling_face: Maar er zat geen kaartje van girlscene in, dus ik dacht eerst dat het verkeerd bezorgt was… altijd een verassing haha!

Het juiste antwoord is gegeven dus slotje?