Hoe weet ik zeker dat ik hem leuk vind?

hallo,
ik heb advies nodig over een jongen
ik weet namelijk niet of ik hem leuk vind!
we sms’en nu al een maand ongeveer, tussendoor hebben we ook een paar keer afgesproken, 3x met vrienden/vriendinnen erbij, 1x met z’n tweeen
het probleem is dat ik twijfel of ik hem wel leuk (genoeg) vind!
hoe kom ik daarachter?

xxxxx

Je voelt het gewoon. Er zijn geen ‘regels’ voor wanneer je officieel iemand leuk vindt of niet.

+ als je jaloers wordt als hij met een ander meisje praat (veel mee optrekt).

Haha iedereen citeert

ja, dat klopt maar ik weet niet of ik voel dat ik hem aardig vind, of dat ik voel dat ik hem leuk vind, en ik wil hem ook geen verkeerde signalen geven dus dat is zo lastig

nou als je hem écht leuk vond had je het nu wel geweten, want dan twijfelde je niet.

ik twijfel altijd, ook bij mn ex twijfelde ik heel lang, maar toen vond ik hem ook écht leuk dusja

dat laatste heb ik dan wel weer, terwijl ik normaal niet snel jaloers ben:G

Hoe kan je nou twijfelen als je voelt dat je iemand echt leuk vind.
Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen voelde ik echt wel dat ik hem leuk vond.

Je merkt het als je hem echt leuk vind.
Dan weet je dat zonder dat je het aan ons hoeft te vragen! :stuck_out_tongue:

ik denk dat ik deze week nog een keer ga afspreken, en dan wel zie wat er gebeurt:)

Mis je hem als je hem even niet ziet? Wil je het liefst de hele dag bij hem zijn? En word je jaloers als een ander meisje met hem praat? Ehmmmmm… Heb je vlinders? Kan je alleen maar positieve dingen van hem opnoemen? Ik noem maar wat dingetjes op he :stuck_out_tongue:

Ik wist het eerst ook niet, totdat we ruzie kregen. Ik had huisarrest en ben voor hem het huis uitgeglipt, nou toen wist ik toch wel dat ik hemecht leuk vond, en omdat ik kon huilen om hem, maar ik voelde het ook wel.

Als hij voor jouw gevoel ‘‘perfect’’ is (wat wetenschappelijk gezien niet mogelijk is, een perfect iemand :woman_student: ) Dan vind je hem echt leuk! Vlinders in je buik als je hem ziet, proberen jezelf zo min mogelijk voor schut te zetten als je hem ziet etc etc :slightly_smiling_face:

vlinders heb ik niet, maar ik gedraag me wel anders als ik weet dat hij kijkt, dan probeer ik mezelf niet voor schut te zetten maar dan blunder ik júist:G:G

^ja dan ben je wel verliefd (: