hoe weet ik welke cup ik heb

hee hee
ik draag nu ong. een jaar bh’s
en nu draag ik cup B maar ik heb het idee dat zeg maar de rand van mijn bh heel dicht bij mijn tepel licht
is dat de bedoeling
en hoe kan ik meten welke cup ik heb

Als hier al een topic van is post de link ff en dan mag er een slotje op
XKUSX

-Laten opmeten bij een lingeriezaak
-Internet (BHmeter ofzo)

vraag het in het borsten topic zou ik zeggen, heb geen idee :stuck_out_tongue:

Door naar een lingeriezaak te gaan en het te laten opmeten (en nee dat is niet raar als ze vragen welke maat je hebt en je zegt gewoon 'dat weet ik niet precies kan het opgemeten worden, dan ben je 3 seconde bezig en klaar)…?

google

Op laten meten bij een lingeriewinkel inderdaad, zij kunnen jou het beste advies geven.

^^^^
dat durf ik niet

tsja dan moet je het zelf doen. Via internet kun je de omvang van je borsten en de omvang net onder je borsten uitrekenen. Moet je met een meetlint doen.

Ik vind het niet normaal, vind het ook niet lekker zitten + m’n borsten vallen er dan uit. Gewoon een maatje groter proberen dus.

als ik ze op laat meten hoe doen ze dat dan

Wat denk je? Met een meetlint misschien?
=_=

Ja, alleen is een lingereizaak het beste. Daar kunnen ze bijvoorbeeld ook kijken welke vorm bh het beste bij je past & de maten zijn preciezer. Op internet klopt het de helft van de tijd niet.

mag je je bh aanhouden als ze dat meten
(ja toch)

Waarom niet? Het is daar heel normaal en er komen elke dag tientallen mensen langs, dus waarom zou je niet durven? Beter even op laten meten, dan 10 jaar lang met de verkeerde bh maat rondlopen, waardoor je borsten uiteindelijk van die groetenuitderimboeborstjes zijn…

Tuurlijk.
Het gaat om de cm ongeveer, die 0,5 cm van je bh maakt niet veel verschil.
En je moet je daar niet zo druk om maken; die vrouwen daar meten per dag echt superveel borstne op! Dat hoort bij hun werk.

Ja, ik had zelfs nog een trui aan in de winter.

maar ik ben 12 is dat dan niet gek

Nee, als je borsten hebt toch niet? Als er een kind van 6 in de winkel aan komt lopen ‘wilt u mijn cup opmeten’ dan zou het raar zijn, maar nu toch niet? Het is hun werk :slightly_smiling_face: