Hoe weet ik of me broer maagd is.

Hoi, ik ben er té nieuwsgierig naar of me broer nog maagd is :flushed:. Hij is niet de lelijkste, niet de knapste, woont in een studentenhuis, werkt hard bij een studentenvereniging de hele nacht door. Heel veel mensen zouden nu denken ‘’ waar bemoeit zij zich mee ‘’ maar ik vraag het me gewoon af. Mijn vriendinnen praten samen met hun ouders en broer(s)(tjes) en/of zus(sen)(jes). Mijn ouders zijn aan de oude kant, en we hebben het er gewoon in algemeen nooit over. Mijn vriendinnen vragen het ze zich ook af en het is vaak wel het onderwerp van de dag. Nee ik durf het absoluut niet aan hem te vragen, we hebben niet zn hechte band.
Als jullie dit echt een domme topic vinden, wat ik me kan voorstellen, reageer dan niet want dan komt hij up laatmaarzeggen.

xoxo ty

Zonder vragen kom je er nooit achter. Waarom zo nieuwsgierig naar je broers seksleven

En wat wil je dat wij nu zeggen? :stuck_out_tongue:

vraag gwn heee broertjeee nog gescoord de laatste tijd

Oke what the fuck. Waarom wil je dat zo graag weten?
Maar je komt er nooit achter zonder te vragen.

Misschien als je z’n broek naar beneden trekt dat het er wel opstaat!

Het is vaak hét onderwerp van de dag dat jij en je vriendinnen je afvragen of je broer nog maagd is?
Ik lach me kapot.

Dafuq…

Dus dat…

Nee ik ken je broer en wat een seksmachine

Dus…

hahahah

Ja ik heb gister met je broer geneukt

Plaats een foto van je broer, misschien herkent iemand hem van een wild nachtje

xoxoxoxo

Hoe moeten wij weten of je broer maagd is of niet? Vraag het hem als je het zo graag wilt weten. Of je gaat op zoek naar een condoom verpakking (mocht hij die hebben) en dan kijk je of die aangebroken is.

Nee, hoezo?

Lullo, heb je nog geneukt?

Kom op mensen, iedereen weet dat wanneer je seks hebt gehad je huidskleur een tint donkerder wordt en je spontaan een moedervlek daar beneden krijgt. Even foto’s van vroeger checken dus.

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik snap dit topic echt niet, sorry. Waarom zou je dat in godsnaam willen weten van je broer? Mijn broer mag het lekker voor zichzelf houden.

Hoe moeten wij dit weten?

Kijk in zijn kamer of er ergens condooms liggen, ofzo. -.-