Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Heeii,
Ik zit in de 2e klas en ben verliefd op een jongen die bij mij in de klas zit (ik noem hem maar even E. voor als iemand hem kent, want zijn naam begint eigenlijk met een andere letter). Maar nu is er een probleempje…
Mijn klas is eigenlijk heel close (tenminste bijna al mijn klasgenoten), ze horen ook tot zeg maar ‘de populaire groep’, alleen ik, een paar vriendinnen en 4 jongens horen daar niet echt bij.
En ik ben dus op één van die jongens, E., verliefd.
Op MSN praten we heel veel en we hebben ook wel eens geSMS’t, dan is hij heel erg lief en maakt hij ook grapjes, maar als we op school zijn zegt hij eigenlijk niks. Hij helpt dan bijvoorbeeld met handvaardigheid wel eens, maar dat is maar heel soms. Alleen kijkt hij wel heel vaak naar me, en als ik dan naar hem kijk kijkt hij weer snel weg.
Ik vraag me dus af of hij mij ook ziet zitten?
Ik ben zelf best wel onzeker van mezelf en durf niet zomaar op hem af te lopen. Ik zit alleen wel eens achter hem in de klas en dan wil ik wel iets tegen hem zeggen maar op één of andere manier durf ik niet.
En als hij dat nou ook heeft…
Hoe weet ik of hij mij leuk vind? Kan ik daar ook stiekem achter komen door bijvoorbeeld vraagjes op MSN/Hyves te stellen zodat ik er langzaam achter kom of hij mij leuk vind of niet?
Want ik wil het echt heel graag weten.
Wat denken jullie trouwens?
Xxx mij

Wij kunnen toch niet in zijn hoofd kijken?
Ga met hem praten, je smst toch ook met elkaar?
Spreek eens iets af etc.

Er is een algemeen "Vind-ie-me-leuk’ topic. Even googlen.