Hoe weet ik of hij mij leuk vind? (hij staart wel. ^)

heeej, een paar maanden geleden met een jongen gekust, en sindsdien met uitgaan enal nog wel leuk contact met hem gehad. maar ik vind hem eigenlijk super leuk. maar laatst hoorde ik geruchten dat die met een ander meisje bezig zou zijn, maar nou weet ik dus niet of het nog iet sis geworden of dat dat voorbij is. tijdens het uitgaan hoor ik altijd van vriendinnen dat hij non-stop naar me staat te kijken, alsof hij me echt heel erg leuk vind dus. dat merk ik zelf ook altijd, altijd als mn blik richting zijn kant gaat zie ik hem naar mij kijken. daarom sta ik altijd met mn rug naar hem toe nou, haha, maar nu hoor ik het de hele tijd van vriendinnen. nu weet ik dus niet of hij me leuk vind of niet.
"(trouwens, hij gaat ook met mn broer om, en in de tijd voordat we gekust haddenzat die ook al non-stop in mn richting te staren, en ik hoorde van een vriendin van me dat die dat sowieso bij meisjes doet. dus daar word ik ook niet veel wijzer van omdat het dan misshcien gewoon een jongen is diealles meisjes aanstaart.)
(en we hadden trouwens die keer dat we gekust hadden best veel gedronken, maar het zat er sowieso aan te komen hoor.)
misschien snappen jullie niks van dit verhaal, maar ik kan het niet bij mn vriendinnen kwijt omdat ik niet durf toe te geven dat ik hem leuk vind.
xxxxx

Vraag zijn nummer en ga met z’n 2e wat drinken ofzo. Je hebt het nu wel over geruchten dat hij met een ander meisje bezig zou zijn, maar dat is een gerucht, hoeft niet waar te zijn!

Stap op hem af en zeg ik vind je leuk, jy my ook?

Misschien vindt hij je wel gewoon heeeel sexy.

misschien kun je als je een keer met je vriendinnen bent zeggen zovan: wat vind je van die, en van die, en dan noem je zijn naam ook een keer, zoo weet je misschien hoe hun over hem denken, wat ik wel eens doe met vriendinnen:

iedereen heeft een briefje, en iemand stelt bijvoorbeeld de vraag wat vind je van… iederreen typt het ofzo( anders kun je lezen aan je handschift) en print het uit wat diegene van hem vind. je husselt de briefjes, en leest ze hard op aan elkaar voor>> bijvoorbeeeld een iedee?

Mag in het algemene “Vind-ie-me-leuk” topic.