Hoe weet ik het zeker?!

Hii!

Ik vind al een tijdje een jongen leuk en ik weet bijna zeker dat hij me ook leuk vind.Ik wil het alleen zeker weten. De situatie is nogal moeilijk(srry meer kan ik er niet over zeggen) maar toch zou ik willen weten of hij mij ook leuk vind!
Heel vaak moeten we om dezelfde dingen lachen en als we elkaar soms aankijken weten we dat we elkaar begrijpen…Maar er zijn ook genoeg momenten dat ik het spaans benauwd krijg als ik hem diep in de ogen kijk! En ik weet bijna zeker dat hij dat ook heeft maar ik wil het voor de volle 100% weten voordat ik de volgedne stap kan/durf te zetten.
Deze week is er een optreden en hij is er ook…Het perfecte moment toch?
Mijn vraag is dus eigenlijk…Hoe weet ik nu zeker dat hij mij ook leuk vind?
En moet ik nog iets extra’s doen om zijn aandacht te trekken?(make-up,kleding en haar is geregeld maar tips zijn altijd welkom!!

Super bedankt
xoxo

p.s nog eeeeeen vraagjeXD Hij helpt mee met het optreden en de kans is groot dat hij met me komt praten in de pauze…maar wat doe ik…ik sla dicht…dus…tips??

Ff op een rijtje:
Hoe weet ik dat hij mij ook leuk vind?"
Hoe moet ik zijn aandacht trekken?
Hoe krijg ik hem zover dat hij met mij komt praten?
Praatonderwerpen!/Tips!

Alvast bedankt!!!

-Als je het 100% wilt weten, moet je het vragen. Je kan het niet 100% weten zonder het te vragen.
-Je kan ook naar hem gaan, en met hem gaan praten. Vragen waarom hij hier ook is enz. Beetje over het ‘optreden’.

dat zie je aan lichaamtaal en hem zelf
door leuke kleding je haar make up en je glimlach en zelfverzekerd overkomen
hem vragen interesse tonen
koetjes kalf vooral over hem

It’s all about body language.
Speel met je haren, tover een lach op je gezicht, en wees jezelf.

Een gesprek komt vanzelf wel op gang, daar moet je je van tevoren niet teveel zorgen over maken, want dat heeft toch geen zin.
Toon oprechte interesse in hem, en kijk hem subtiel wat langer en ‘intenser’ aan.

Succes!

Serieus,
weten mensen tegenwoordig niet meer hoe ze gewoon een gesprek aan moeten gaan met iemand? :’)

Je weet het alleen zeker als je hem dat expliciet vraagt.

(En is dat nou echt zo moeilijk om te bedenken vraag ik me af, als ik al die topics zie…)