Hoe wat minder breed?

Ik vind mezelf wel wat te breed. Ik sport sinds kort niet meer en eet als een dijker haah. Wel eigenlijk heel gezond, veel brood en fruit… Ik snoep niet zoveel en hou ook niet van koek.
Nou is het zo dat ik eigenlijk altijd al een bolletje heb gehad als zijaanzicht van mn buik. Sinds ik de pil slik ben ik ook wat breder geworden maar ik weet niet hoe dat deel van je lichaam heet. Zeg maar die zijkanten naast je navel.
Ik heb een foto gemaakt om het wat te verduidelijken die zal ik zo wel even plaatsen dan als jullie het niet snappen want nu is het wat vaag!

Maar goed, wat ik dus wil vragen: krijg je dat weg door minder te eten of is het echt een kwesie van bewegen?

Thanks!!x

Foto? misschien valt het wel mee…

Je kunt wat meer gaan bewegen want zo te horen eet je gezond. Ook kun je gewoon wat breder gebouwd zijn.

misschien is het handig om er bij te zetten hoe oud je bent hoe lang en hoe zwaar je bent

Ik denk dat je je lovehandles bedoelt? Ik weet niet wat voor oefeningen je daarvoor kan doen…

Dat krijgt ieder meisje in de puberteit hoor, is alleen maar vrouwelijker dus geen zorgen over maken :wink:

:slightly_smiling_face:

Ja maar volgens mij zitten lovehandles lager!
weet niet of ie t doet?
Ik ben rond de 1.75 en 18 jaar

Echt waar ga is echt na denken!!!

Je bent bijna een plank :rage:
ik haat het echt als mensen zo fukking dom gaan doen over"" ohhhh ik ben zooo zwaar !!

en oh ja ik ben in dat opzicht een stuk “breeder” dan jou

Jij bent echt veel te dik…

Het is hier geen pro-ana site.
- als jij dat dik vindt voel ik me bijna beledigd, ik ben 80 keer ‘breder’ kan ik je vertellen -

Nouja haal m wel weer weg :zipper_mouth_face:
Ik zeg ook helemaal niet dat ik te zwaar ben maar gewoon dat deel dat breder is dan de rest hoe dat heet en hoe dat minder te krijgen is? Verder zeg ik toch niks over te dik ofzo…

Nog even en je geraakt het huid niet meer in .

–"

Vrouwelijke vormen…
Ik zou je dus ook maar geen zorgen maken over tieten,
het is normaal dat het daar wat breder is dan de rest.

Ja, maar wat wil je dat we zeggen? Er is niet eens een ‘breder’ deel te zien bij jou. Bedoel je je heupen? Ieder mens heeft heupen.

Als het lovehandles zijn weet ik wel wat je kan doen… ik ken 1 oefening je pakt een stok zoals van een bezem en dan haal je die bezem eraf hou je dus die stok over nou ookee dan heb je die stok en dat zet je achter je hoofd op je schouders en je armen er over heen doen dat zeg maar die stok goed vast zit en je armen het vasthouden dan ga je naar rechts en links bewegen met je buik zoals je zeg ma nar links rechts steeds kijkt alleen dan allen met je buik dat doen en je gezciht voor houdne ik hoop dat je het een beetje snapt… is moeilijk uitteleggen

Als je het over mijn reactie had, dat was puuuur sarcasme.

oke weetje wat dat Bredere Stuk is ??

Misschien heb je op gelet bij bio maar dat zijn je HEUPEN!! die steken nou een maal uit dat heeft iedereen…

Oke, laat ik het toch maar anders zeggen
fuuuck, stel je niet aan!

Jezus.
Wat zeik je nou?
Ik zie helemaal geen breed stuk. –
En het is hier idd geen pro-ana site.

bedankt he