Hoe was jullie eerste schooldag?

Schrijf in dit topic allemaal hoe jullie eerste schooldag was (:

Die heb ik lekker nog niet gehad, nog een weekje vakantie :slightly_smiling_face:

Voor mij pas op 1 september :upside_down_face:

Haha was voor mij ook weer de eerste schooldag, maar we hebben alleen nog maar kennisgemaakt met onze mentor. Was na een uurtje al uit, heb ik daarvoor door de regen gefietst :stuck_out_tongue:

gister rooster opgehaald en vandaag weer begonnen :frowning_face: ik zit in een nieuwe klas (ben blijven zitten) en het zijn allemaal van die sokkeninsandalen sukkeltjes zelfs de meisjes :dry: mn eerste dag was dus “geweldig”

Wij hebben dus een nieuwe jongen in de klas, maar hij zelf is echt een enorme sukkel , hij praat echt heel raar en ik vroeg 1 ding ging hij er iets van 10 minuten over praten wat ik helemaal niet interessant vond en ook tegen de leraren vertelt ie van alles terwijl ze niet eens iets vragen. Echt een beetje een rare jongen hahah.

Heb maandag intro… Ben een beetje bang voor het weer

Wel oke, maar ik heb nu enorm veel zin in eten, want had te weinig eten mee.

Helemaal natgeregend. Gevallen op het schoolplein. Voor de rest was het wel oké. :")

Ik begin pas 8 september :smirk:
Normaal begon ik altijd 2 september maar nu dus een week later.

Lame, stomme spelletjes doen.

Dood eng, en we hebben nu 1 of andere introductieweek met de bus ergens naar de bushbush en ik ken niemand. Ellende

Vermoeiend!

Vandaag eerste les dag gehad, heb 2 lessen gehad en 2 tussenuren…

Om te huilen, ik ken niemand maargoed ik kom voor een diploma niet voor vrienden.

Saai. Ben een van de oudste van de klas, al wist ik dat wel van te voren. Maar weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden van vandaag haha

Sport dag :dry:

:grinning_face_with_smiling_eyes: