Hoe was jullie eerste keer?

Heey gurls :wave:
Ik heb al eerder een topic gemaakt van mijn eerste keer dat het eigenlijk niet is gelukt en dat we het voor de tweede keer gaan proberen en hopelijk lukt het dan wel.
Maar ik ben benieuwd hoe het bij andere gaat ik heb zelf niet echt meiden in de omgeving waarmee ik open over alles kan praten en die het al gedaan hebben dus hoe was jullie eerste keer en hebben jullie tips wat je ervoor moet doen of erna of zelfs tijdens ben heel erg benieuwd en misschien kan het mij ook helpen want vind het nog wel echt spannend

Er is al veel over geschreven in eerdere posts: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/eerste-keer-sex-78256.0.html

Bij mij lukte het eerst ook niet! Hebben toen ff een pauze genomen en nog een keer geprobeerd, ik pijpte hem eerst zodat hij sws hard genoeg was en daarna ging ik bovenop. Dat werkte bij ons!

Mijn eerste keer (4 jaar geleden alweer) was best fijn, hij nam glijmiddel mee zodat het allemaal wat makkelijker zou gaan. Deed een klein beetje pijn, en een hele lichte bloeding maarja dat is normaal voor de eerste keer.