Hoe was jouw week?

Heyy,

Hier een persoonlijke uitlaatklep, je kan hier alles kwijt over hoe jouw week was. Dingen die er gebeurt zijn, hoe je je voelt, hoe je tegen deze week aankijkt.

Ik zal beginnen:
Mijn week was heel rustig, ik had geen enkele toets. En voor 3 Atheneum is dat nogal een ding, dat heb ik al een paar maanden niet gehad. Maar dat komt ook omdat ik vanaf volgende week 2 weken toetsweek heb! 2 weken! ahh, ik ben zo zenuwachtig! Wish me luck!

XO Vera :couplekiss_man_woman:

Niet zo goed. Rijles vandaag was leerzaam, maar ging iets minder goed. Tentamen had ik gelukkig deze week niet, maar heb me van de week wel in de lestijd vergist. Zo slim, heb daardoor de onverwachte schriftelijke toets van een vak niet gemaakt. Voorderest gaat het allemaal wel. Wel heel moe en een beetje ziekig nog. Komend weekend hoef ik gelukkig maar een avondje te werken en dan ben ik de rest van het weekend lekker vrij.

Mijn week was wel chill. Maandag 4 uur college, dinsdag 2, woensdag weer 4 en nog een beetje aan een groepsproject gewerkt. Nu heb ik donderdag en vrijdag vrij, dus ik heb al weekend. Het voelt nog niet echt zo, omdat ik nog een paar dingen moet doen. Die stel ik al de hele dag uit, en ik ga morgen nog bijles geven aan een leerling uit groep 8. Daarvoor ben ik nu een dictee aan het maken, maar ook dat ben ik aan het uitstellen. Maar verder heb ik deze week wel wat dingen klaargekregen, ik heb vergadering van mijn commissie gehad, een paar mailtjes verstuurd die nog moesten en zelfs een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek gekregen. Ik heb redelijk veel gesolliciteerd dus daar ben ik erg blij mee! Nu hopen dat ik hem krijg, want ik wil graag wat meer verdienen dan alleen met bijles geven. Wel krijg ik misschien een bijleskind erbij, dus dat is ook goed nieuws. Al met al gaat het lekker zijn gangetje dus.

Ik heb zo ongelofelijk veel moeten doen. Ik was ziek tijdens de toetsweek op school, dus moest alles deze week inhalen en inleveren buiten mijn normale schooluren, wat dus betekende school van half 9 tot 4, en daarna nog 2/3 uur toetsen. Maar het zit er allemaal op, ik ben een hele hoop stress lichter en morgen lekker een kort dagje en dan weekend :upside_down_face:

super leuk! heb een week gesnowboard in Oostenrijk

Niet zo heel leuk, veel moeten werken en gisteren een aanrijding gehad, gelukkig alleen blikschade maar erg geschrokken!

Stressvol want tentamenweek en examenweek komen eraan :dry:
Maar, dinsdag had ik een half jaar een relatie en m’n vriend vond mijn 50 reasons why I love you - jar (met superman kleurtjes en zo) en mijn zelfgeschreven nummer echt geweldig :flushed: :upside_down_face:

Meh, ik voel me al heel de dag gestresst en onrustig. Ik weet niet zo zeer waarom.
Ik moet zo veel inhalen zowel qua huiswerk als toetsen. Over 2 weken heb ik ook weer een toetsweek. En aanstaande dinsdag heb ik een schooluitje, woehoe. Gisteren had ik een gaar feestje, ‘dansen’ en ‘vreten’, was achteraf na 1,5 uur vertrokken maar ja. Nu moet ik veel gaan leren en zo…(eerst van gs af)

Saai, khad paasexamen deze week, dus vooral stress en woensdag nog rapport :dry:
Ma gistere was het wel leuk, ff het einde van de examen met de vriendinnen gevierd :upside_down_face:

Heerlijk. Ik ben al 3,5 maand op reis en blijf nog 1,5 maand. Momenteel in Azië dus elke dag uiteten en elke dag de zon en dat al zolang. Love it.

Wat een leuk topic!

Nou mijn week bestond uit lessen volgen en voorbereiden voor de tentamenweek die eraan komt. Ik heb deze week verder bijgepraat met een goede vriendin van mij die ik al een tijd niet heb gezien. Was wel een beetje awkward want ze vertelde over haar crush. Verder heb ik nog leuk gelunched met een vriendin. En nog allemaal dingen gedaan voor mijn commissie. Nujaa, dat was het wel!

rotweek, gedoe met ouders en mag niks

Mwah. Deze week heb ik eindelijk al mijn problemen en zo aan mijn moeder verteld. Dat ik denk dat ik last heb van een angststoornis en dat ik hulp nodig heb. Ik ga volgende week naar de huisarts samen met haar en ze reageerde echt begripvol!
Een goed cijfer voor mijn Franse toets gehad. Maar wel veel problemen met vriendinnen, zucht. Het was echt een achtbaan week en vol met emoties. Ik kan dit weekend echt gebruiken om even te relaxen zodat ik niet volgende week in huilen uitbarst om het minste… want zo voel ik mij nu.
Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben!

Echt vreselijk, heb de hele week moeten leren. De tijd dat ik niet leerde (wat helaas te veel tijd was), voelde ik me de hele tijd kut omdat ik nog zo veel moest doen. Nee echt niet chill, en die week daarvoor was vrijwel hetzelfde. Kan echt niet wachten tot mijn tentamens klaar zijn.

Ben wel goed bezig met afvallen en gezond eten enzo, dat was een enorm pluspunt.

zojuist ongesteld geworden, deze hele week wordt dus een pretje !

Aan het begin van de week ging het wel, dinsdag begon voor mij de toetsweek en daar kwam wel wat stress bij kijken. Af en toe een beetje ruzie gehad met mijn vriendje. Gisteren was hij bij me, ik vond het heel gezellig en fijn maar ik word er altijd een beetje emotioneel door, daarom ook even gehuild gisteren, maar dat is al wel weer over. Vandaag eigenlijk wat moeten doen voor school, maar er is niet veel van gekomen. Dan maar morgen een productieve dag! (: