Hoe was jouw eerste keer zoenen?

Mijn allereerste keer zoenen was met een meisje op wie ik verliefd was. Het was heel kort en voorzichtig, maar ik heb er goede herinneringen aan :flushed:

Met een dronken hoofd op feest van de vereniging. Iedereen joelen natuurlijk. Geen idee wat ik moest doen, maar het is nu mijn vriend, dus zal wel goed geweest zijn :flushed: . Ach ja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen :sunglasses:

In het bos , en gewoon normaal :slightly_smiling_face:

Euh, het was heel erg nat. :’) De keren daarna waren een stuk beter, haha.

ik dacht dus dat zal binnenkort wel een keer zijn :blush:maar na het lezen van deze reactie vrees is dat dat nog heel lang gaat duren :bored: ik ben doodsbang voor slakken :flushed:

Mijn eerste keer was tijdens filmavond m’n vriendin zat zo van doe t nou jullie willen het allebei en toen was ze even weg en toen was het stil hij had zijn armen om mijn middel en we keken elkaar aan en toen deed ik mijn armen om zijn nek hij trok me een beetje naar zich toe en toen zoende hij mij was echt heel erg lekker best thing ever​:blush::heart_eyes:

Ik was zó zenuwachtig, we hadden soortvan ‘‘afgesproken’’ dat we zouden ‘‘tongen’’.
Dus we zaten samen in een speeltuin en ik had echt 4 kauwgompjes in me mond, zegt ie ineens ‘‘Tongen? :smirk: ‘’ Euh, ja. Het was een wasmachine en ik kwam thuis en had het gelijk aan me moeder verteld :’’’’)

IK WAS 12 OKE

3e date geloof ik, we hadden filmpje gekeken, in zijn armen gelegen. Toen we afscheid namen wist ik wat er ging gebeuren. Ik was zo ongemakkelijk dat ik eruit floepte dat ik echt geen idee had wat ik moest doen. Hij lachte en boog voorover, eerst dikke voorhoofdbotsing, toen we elkaar hadden gevonden dikke tandbotsing, en toen schrok ik me dood van zijn tong.

En toch heb ik er vreselijk van genoten :’)

Heel erg romantisch, ik lag met een ernstige ziekte in het ziekenhuis (15 weken lang) hij kwam langs, en heb hem toen eerst gevraagd of hij met mij wou (ik was toen 13) en hebben in het ziekenhuis gezoend. :flushed:

Ik stond in de keuken en hij ook en ik stond tegen het aanrecht aan, hij stond voor mij en toen gaf die me heel voorzichtig een kusje (echt heel schattig) en daarna steeds meer en ja je kan de rest wel raden :hugs:

-

Bij mij was de 1e x ( overigens ook enigste keer hihi :flushed:) ook tijdens uitgaan! en ik weet ook zijn naam niet… hahaha, hij mijne trouwens wel. had mn nummer gegeven, maar hij heeft niet geappt, denk dat ik t verkeerde nummer heb gegeven :hammer:

Met een jongen die na onze relatie zei dat 'ie homo was. :cold_sweat:
T was overigens ook niet zo geweldig goed ofzo

Het was echt heeel leuk! :slightly_smiling_face: Het was met mijn vriend (nu nog steeds mijn vriend) op een parkeerplaats. We hadden daar afgesproken en ja, uiteindelijk gebeurde het. Volgens mij was mijn hartslag echt 1000 haha. Maar het was echt leuk en lekker, dus een hele fijne eerste zoen :slightly_smiling_face:

's avonds op een strandje onder de heldere sterren :flushed:
het was voor mij de eerste keer maar ik wist eerlijk gezegd niet echt wat ik deed haha maar daarna zoende we nog een keer en was het heel romantisch

Bij het uitgaan, hij stond achter me, ik draaide me om en zonder wat te zeggen viel hij plots aan, ondertussen dacht ik ‘wat gebeurt hier’ maar op zich vond ik het niet erg want ik vond het wel eens tijd worden ervoor hehe. Erna ben ik onmiddellijk weggelopen waardoor ik echt niet eens weet hoe hij eruit ziet :’)

Mijn eerste echte kus die die naam verdient was met een jongen van school waar ik een beetje een crush op had en we waren op het verjaardagsfeestje van een gemeenschappelijke vriendin en dat was 's avonds op een soort van hoeve en we liepen een beetje rond en kropen toen op een berg hooi en er waren koeien achter ons en toen waren we daarover aan het praten en toen kuste hij me plots. Dat was wel leuk haha

Echt goor :’)

Hihi, ik was vijftien en hij al bijna twintig. hij was heel knap en hij had die avond al meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij wel wilde. ik deed alsof ik dat niet doorhad omdat ik niet zeker wist of ik het wel wilde. Toen we die avond eindelijk alleen waren begonnen we te kletsen en hij was nog heel lief ook! Heel erg getwijfeld, toch gedaan. Schrok er zelf van haha! Ik werd er helemaal giechelig van. Het is nooit een relatie geworden maar we hebben sindsdien wel een hele goede band.

Ik was op een strandje en mijn vriendje liep toen naar me toe (ik had me ogen dicht) en kuste me op mijn mond het was echt heel romantisch :hugs: :bowing_man: