Hoe was jouw eerste keer zoenen?

Heeyy meiden.
Ik wilde graag weten, waar hebben jullie voor het eerst gezoend? En hoe was het volgens jou?

Mijn eerste keer zoenen was toen ik hem al een paar keer had gezien. We stonden met de fiets en ik wilde net weg gaan. Ik was gek aan het doen mijn mijn telefoon waar door hij tegen mijn lip kwam. Ik riep toen “auw” en toen zei hij “kom maar, ik geef er wel een kusje op. Dat is het zo weer weer over” klinkt nu beetje apart. Maar toen was het zo romantisch.

Tell me girls -x-
:slightly_smiling_face:

Ik was met mijn allereerste keer verliefd heel zenuwachtig toen ik met hem ging afspreken. Dat had hij al snel door lol, want we waren aan het Wii’en (op onze eerste date ja, superromantisch) en het ‘handje’ van de afstandsbediening op het beeldscherm trilde helemaal dus ik schaamde me dood. Uiteindelijk had de zoen gefaald want meteen daarna zei hij ‘je moet wel je mond open doen zeg maar’. En daarna zei hij dat ik er helemaal niks van bakte :’)

Mijn eerste keer was in de discotheek onder groepsdruk, super vies hahaha, maar ik vind het niet erg, hadden we dat ook weer gehad.

Na afloop van een tentfeest buiten in de regen haha

Op mijn kamer, met mijn toenmalige vriendje. We waren beiden 15. Eigenlijk was het heel klungelig. Ik had -helaas- hakken aan en we stonden, maar mijn evenwicht is niet bepaald goed dus ik concentreerde me meer op het stilstaan dan op de zoen zelf :cold_sweat: Wel een goede zoen btw.

Heel fijn en romantisch.

Vies, te veel tong…

Ik vond het zo ranzig, had het idee dat er een naaktslak door mijn mond kroop :’)

Ik vond het wel oke, het ging volgens hem ook wel goed. Ik vond het maar vreemd hahaha
Stiekem eigenlijk nog steeds wel

Zelfde :’)

heb nog nooit gezoend :flushed:

Mijne moet nog komen… :flushed: :flushed:

Komt goed! :wink:

Spanneenndd :’)

En nat haha

Ver-schrik-ke-lijk! haha nee die ging echt niet goed, ik had geen idee wat ik moest doen. Het was, overigens wel met mijn vriendje van toen, op een schoolfeest.

Het was vreselijk.
Het was toen mijn vriendje (vorige jaar ongeveer)
En hij wilde gelijk verder een paar uur erna
dat terzijde, ik trok me terug en het was awkward.
de tweede was prima haha

Was tijdens het uitgaan :’)

In het begin voelde het echt vreselijk ongemakkelijk en ik vond het dooood eng, maar het werd al snel beter. Die jongen kon echt onwijs goed zoenen, alleen vergat ik z’n naam te vragen… :stuck_out_tongue:

hahahahah idd, alleen die dude gebruikte iets te veel tand o_o

Vre-se-lijk.

Op een trampoline waren we. En het was een wasmachine, damn.

Nee
Bah
Ben blij dat ik dat nooit meer hoef mee te maken