Hee meiden (:
2 weken geleden ofzo is het uitgegaan tussen een goede vriendin van mij en haar vriend.Hun levensstijlen waren te verschillend, zij zat gewoon op school. Hij was 19, werkte niet en studeerde ook niet. En hij is autistisch. Mijn vriendin is zo iemand die iedereen zoveel mogelijk wil helpen, en haar vriend natuurlijk helemaal. Ze probeerde hem te helpen en te stimuleren om een baan te zoeken, iets te DOEN iig. Maar het hielp niet. En er was ook nog iets anders wat meespeelde waardoor het uitging. Ze hebben samen besloten ermee te stoppen.
Ze hebben het zo’n 5 maanden gehad.
Ze heeft sinds ik haar ken 3 vriendjes gehad en als het uitging leek ze er niet lang mee te zitten. Maar deze keer is het anders.Ze is echt down, en ik merk het ook heel erg. Ze hield ( houdt) denk ik nog steeds heel veel van hem, en bovendien is het de 1e waar ze seks mee heeft gehad. En dat doet ze niet zomaar met de 1e de beste. Ik vind het echt erg voor dr dat het uit is. Ik merk dat ze behoefte heeft om erover te praten en dat doe ik ook wel, maar aangezien ikzelf nog nooit een vriendje heb gehad weet ik niet hoe ermee om te gaan. Of hoe ik haaar moet opvrolijken.
Daarom mijn vraag aan alle meisjes die ooit liefdesverdriet hebben of hadden, wat wil je NIET horen, wil je de harde waarheid horen, wil je getroost worden, wil je dat iemand je hoop geeft?