Hey,
mijn beste vriendin is er altijd voor me en meestal is zij degene die mij oppept. Maar voor het eerst is ze nu echt heel erg verdrietig en heel afwezig op school. Ik maak me echt zorgen want ze is zichzelf niet meer. Natuurlijk heb ik hier met haar over gepraat, en ze voelt zich zo kut omdat het uit is met haar vriend (ze hadden meer dan een jaar) en hij een andere meid S. leuk vindt. Nou kent een vriend van mij die S. ook en hij zegt de heletijd dat ze echt zo’n natural beauty is en hele grote borsten heeft en erg populair is, blabla dus dat hij wel snapt dat de ex van m’n beste vriendin haar leuk vindt.
Mijn beste vriendin krijgt haar maar niet uit d’r hoofd en ik snap best dat ze jaloers op S. is, want iedereen mag haar en ze is heel mooi.
Wat ik ook tegen haar zeg, ze blijft heel jaloers en kan de situatie niet van zich af zetten. Ik snap haar heel goed want ik heb ook wel dit soort dingen meegemaakt. Ik wil d’r dus heel graag helpen, maar weet niet precies hoe!
Heeft iemand tips? Leuke dingen doen met d’r en afleiding zoeken heb ik echt al geprobeerd, ik ben een beetje radeloos want ze is al heel lang niet meer de oude.
xx