hoe vriend bedanken?

Ik heb nogal problemen met mijn ex en mijn vriend nu is er altijd al geweest voor mij om mij te steunen en te troosten. Ook al is mijn vriend zeer jaloers, hij wilt steeds het beste voor mij ook al zou het hem kwetsen. Hij luistert altijd en is er altijd voor mij als ik hem nodig heb. Ik zou hem heel graag willen bedanken daarvoor, maar ik weet niet hoe. Het hem gewoon zeggen heb ik al zoveel gedaan, maar dat is best gemakkelijk… Heeft iemand ideetjes wat ik zou kunnen doen om hem te tonen dat ik hem echt heel dankbaar ben en heel erg veel van hem hou?

Misschien een leuke brief schrijven? :slightly_smiling_face:

ja daar had ik ook al aan gedacht :slightly_smiling_face: bedankt voor je reactie, iemand nog ideetjes?

Er zijn meestal wel van die leuke beertjes waarop ‘thankyou’ staat (ofzoiets). En als je daar nou een briefje bij doet, lijkt het mij wel compleet. :slightly_smiling_face:

Ik heb een keer bij een dorpswinkeltje iets leuks gekocht, het was een glazen beeldje met een beertje erop, en er stond een tekst op, ‘bedankt dat je altijd naar me luistert’ blabla, weet het eigenlijk niet meer haha, maar zoiets is wel heel leuk.

Ik denk dat hij een brief heel erg zou waarderen, en misschien kun je iets lekkers voor hem bakken?