Hoe vragen wat hij wil?

Ik heb nu 3x met een jongen afgesproken en ook gezoend die keren. Ook nog een paar keer bij uitgaan trouwens haha. Maar ik vind hem wel leuk, alleen hoe kan ik vragen wat hij er nou eigenlijk van vindt? Om nou te vragen; hey vind je me leuk ofwat? Is ook weer zo direct xd
We whatsappen btw ook elke dag ;p

Je kunt toch eens vragen wat er nou tussen jullie is, oid. Het is misschien wel direct, maar dan weet je wel waar het op staat.
Je kunt natuurlijk ook nog even wachten voordat je deze vraag stelt. :slightly_smiling_face:

Je kan beginnen met “maar even een vraagje…” & dan “Ik vraag me eigenlijk af op welke manier we elkaar zien? Wil je een relatie of gewoon vrienden zijn etc…” ( dit heeft bij mij geholpen )

succes !

En ik zou er persoonlijk niet mee wachten.

Probeer het gewoon op een gezellige vlotte manier te vragen, dat hij ook niet af schrikt van je vraag.

Jaa dat is wel een goeie, maar ik zou niet weten op wat voor moment enzo. Want ik zie hem sowieso een paar keer in de week omdat we dezelfde studie doen.

En ik ben zoooo bang voor een afwijzing haha :cold_sweat:

Vraag hem gewoon hoe hij het ziet.
En afwijzing… Ja heb je, nee kun je krijgen. Maar aan jou verhaal te zien ziet het er wel naar uit dat hij jou ook erg leuk vindt!
Laat even weten als je antwoord hebt :upside_down_face:

Zo simpel. Vraag gewoon; gaat dit ergens toe leiden denk je?
En klaar

Haha jaa dat is wel zo. Oke ik ga het misschien morgen vragen want dan zie ik hem weer. Ogodd als ik het ga durven

“Yo, hoe zie jij dit? Als iets serieus of denk je ach het is leuk voor nu?”

Precies dit zei ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn advies: gewoon vragen, je kunt beter maar weten hoe het zit toch?

Keep us posted !!

Hahaha, en is het nog wat geworden? :stuck_out_tongue:

@ Jaa ik houd jullie op de hoogte morgen, ALS ik het heb durven vragen hahah

Oke help, iemand tips? ik verga nu al van de zenuwen, zo erg bang voor een afwijzing :hammer:

Waarom meteen vragen hoe hij het ziet, je hebt net een paar dates gehad, ga daar gewoon nog even mee door. Ik denk namelijk dat het hem best afschrikt als je dit nu al gaat vragen.

Hmm jaa daar heb je gelijk in, denk ook dat hij daar misschien best wel van afschrikt. Ik vraag morgen anders wel of hij nog een keer wil afspreken, en als hij dat wil dan weet ik in ieder geval dat hij me ziet zitten!

Ben het eens met Falathiel, dus wat je nu zegt zou ik ook doen :wink:

Qua bang zijn voor een afwijzing denk ik: Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen. Ik zou het gewoon vragen!

Ja, het is iets geworden! Over dat afschrikken, kan best maar ik zelf weet liever wat een jongen zijn bedoeling is met daten, niet dat ik denk dat we daten om uiteindelijk iets serieus te krijgen en hij het ziet als ach we zien wel hoelang het leuk is.

Wat leuk! Jaa dat is wel zo, maar ik heb bedacht dat ik vanavond ga vragen of hij volgende week ofzo kan afspreken, en als hij dat wil dan vraag ik aan het einde van die date hoe hij het ziet zitten zegmaar. Zou dat goed zijn?

Denk dat dit een goed idee is!