hoe vragen aan mijn ouders?

Als jullie iets moeilijks moeten vragen aan jullie ouders hoe doen jullie dat dan?
ik wil graag uit deze zaterdag avond en mijn vriendin waarmee ik ga mag tot 4 uur ofzo weg blijven en een andere vriendin blijft dus bij haar slapen zodat ze ook tot zo laat mag blijven want anders mag ze ook niet zo laat uit. Nu heb ik alleen dan zoiets van is er misschien een bepaalde manier waarop ik dit mijn ouders kan vragen zodat ik misschien ook wat later uit mag. Ze zouden me nu tot 1 uur laten gaan denk ik. Hebben jullie misschien ideeën?

Zeg ook dat je gaat logeren? Dan hebben ze niet in de gaten dat je zo laat nog buiten bent.

Vraag of je ook bij haar mag logeren.

Mijn ouders weten niet eens dat ik 99% van de keren dat ik bij iemand logeer uit ga :’)

lol dat ja, hoewel ik toch nooit uitga :’)

En dan 's morgens gewoon opduiken aan de ontbijttafel? Ja hallo…

Misschien kan je aan die vriendin vragen of je daar ook mag logeren? Beats the lying. + je ouders hoeven ook niet te weten dat je langer uitgaat.

Anders kan je het wel eens vragen of je langer mag… Maar ik mocht toen ik 16 was max. tot 2u uit…

de enige manier om dat voor elkaar te krijgen lijkt mij toch echt om gewoon bij haar te gaan slapen, en dat te vragen. je hoeft dan ook niet te zeggen dat je tot zo laat uit gaat (:

Kijk of je bij iemand mag logeren.
Wah, als mijn vader erg loyaal is moet ik 1 uur thuis zijn, vaak half 1, af en toe 12 uur. Ik snap je situatie :’)