hoe vraag je: 'zullen we op de foto?'

heemeiden, hoe vraag je aan iemand of hij/zij op de foto wilt, uit t niets?

Als ik met een project bezig ben en ik heb iemand nodig leg ik eerst mijn project uit de bedoeling ervan en of ze het eventueel leuk zouden vinden om “op de foto” te gaan, wat er met de foto gebeurt en hoe en wat is ook erg belangrijk want je zit met portretrecht.

Beetje random?

Gewoon; Zou u/je het leuk vinden als we samen op de foto gaan?
of: Mag ik met u/jou op de foto?

Huh? Kan je je vraag wat duidelijker stellen?

hm, ik heb het twee x ofzo geprobeert.
je moet naar hem/haar toe lopen en zeggen.
‘hallo, ik wil graag een foto van u maken voor dit en dit.’
als je geluk hebt accepteren ze het.
anders heb je pech, dat heb ik ook meegemaakt.

:>

kijk dit weekend ben ik bij een kennis. en ik ben heel close met een van hun (is stiekem de boy waar ik een crush op heb) en ik wil met hem op de foto. maar hij heeft soms van die moment… gwn niet uit te leggen. dus hoe kan ik dit vragen uit het niets?

Je kan toch gewoon van iedereen een foto maken? En dan zeggen ik heb jou er nog niet opstaan zullen we er samen op gaan? Of mag ik een foto van jou maken?

als je heel close met hem bent, kun je dat toch gewoon vragen?
bijv zo:
‘hmm volges mij heb ik nog helemaal geen foto van ons samen ;O ? dat kan toch niet hahah *pakt camera* *klik*’

haha als ik met iemand op de foto wil,
en er is iemand foto’s aan het maken zeg je gewoon, aah ik wil met jou is een keer op de foto! of kom mee gaan we samen op de foto! en dan met een big smile haha.

hihi, niemand is hier fotos aant maken. mijn moeder en zijn papa zitten buiten. hij is op dit moment weg, dus ben alleennos. maar wou dat straks doen. maar niet dat 't té over komt zegmaar ;

haha dan moet je gewoon zelf gewoon beetje fotos maken en dan gewoon vragen