Hoe vraag je zijn nummer?

Niet.

Hij vraagt die van jou maar. Laatst vroeg een jongen aan me: ‘heb jij mijn nummer eigenlijk al?’
‘uh… nee.’
'wil je ‘m?’

Toen dacht ik: vraag dan gewoon mijn nummer want ik begin nooit met smsen :’). Jongens moeten het intiatief nemen.

Dankje allemaal! Even iets anders
anders moet ik een nieuw topic openen

Ik wil hem eigenlijk vragen of hij iets leuks met me wil gaan doen in de vakantie. Wilde het op school doen, maar toen kon ik hem nergens vinden, dus nu wil ik het via msn doen. Maar moet ik dat gewoon zo vragen? Is dat niet raar?

een jongen vroeg t zo aan mij:
mag ik je nummer? want dan kan ik je een x lekker koesen smsen!
en andere zei van;
mijn nummer begint met 06… en de jouwe?
en nog een andere zei vaan;
ik sms je morgen dan wel eemn… oh ik heb je nummer niet.

mischien heb je hier iets aan haha

je kan dan aan hem vragen,
en ga je nog iets leuks doen in de vakantie?
en dan zegt die vanalles,
en dan vraagt hij waarschijnlijk, jij?
en dan zeg je ook wat je gaat doen,
en dan zet je als laatste, en misschien iets met jou doen :$, als je dat wilt!

Jah, maar ik heb hem al gevraagd wat hij gaat doen:P Dus dat ga ik niet nog een keer doen. Ik was eigenlijk van plan om gewoon te vragen; Heb je misschien zin om een keer iets leuks te gaan doen met mij in de vakantie?
Kan dat?

Of je vraagt gewoon ‘zullen we een keer iets leuks doen in de vakantie?’
Kijk wel op hoe ie reageert. Als ie namelijk iets zegt van (ik citeer even mezelf XD) ‘ja leuk, met een groep ofzo?’ kun je beter meteen ophouden :’).
Maar ik vind dat je hem het initiatief moet laten nemen.

tuurlijk kan dat!
gewoon vragen dan, als jij daar zelf helemaal achter staat!

Ja, ik wil wel heel graag! Maar dat hem het initiatief laten nemen vind ik niet zo’n goed idee, aangezien ik al bijna een jaar verliefd op hem ben en maar loop te wachten tot hij iets onderneemt:P Maar wat als hij nee zegt, ‘oh, okee’

tuurlijk kan dat. :slightly_smiling_face:

Okee, ik ga het vragen!

Zit alleen al 2 uur te wachten tot hij online komt

laat maar weten hoe het is gegaan!
en of je je zorgen moet gaan maken waar je heen moet gaan, als date :stuck_out_tongue:!

heey ,

leuk topic , ik hoop zo voor jou dat je een positief antwoord krijgt :slightly_smiling_face:
ik leef helemaal met je mee meid !
ook al ben ik momenteel niet verliefd
bye

Je hebt het waarschijnlijk nu al gevraagd maar ik wilde zo graag nog even mijn tactiek kwijt;

(op msn)
Ik: Ik moet weg.
Hij: Oh, nu al?
Ik: Ja, jammer he?
Hij: Ja!
Ik: Sms me maar.
Hij: Ik heb je nummer niet.

Nouja, en dan wachten tot hij je smst en dan heb je zijn nummer.

Hahaa, dankje allemaal! Maar ik heb het helaas nog niet gevraagd, hij is nog niet online geweest :frowning_face: En hij gaat morgen al op vakantie. Ik moet het echt van te voren nog vragen of hij iets leuks wil gaan doen, want ik heb nu nog de moed en waarschijnlijk als hij terug is niet meer!! Oh please, hij moet morgen echt online zijn:P

SUCCES SUCCES SUCCES!!!

nog niet online geweest, ik blijf serieus de hele dag online, totdat hij online is geweest xD maar ik ben bang dat ik het niet meer durf te vragen, begin nu al te twijfelen

ik ben bang dat hij al op vakantie is… :cry:

als je zun nummer al hebt kan je toch smsen:
“veel plezier op vakantie, misschien kunnen we daarna een keer afspreken, kan ik al je verhalen horen? kus”
zoiets.

ik heb zijn nummer niet :frowning_face:
Ik wilde die ook vragen maar hij is dus niet online geweest!

of je vraagt:

ik wilde je gister sms’sen, maar ik kwam er achter dat ik je nummer niet had! wat is je nummer?

zoiets misschien?