hoe vraag je of je je benen mag scheren?

hoe moet je nou weer vragen of je je benen mag scheren? ik doe het al best wel lang stiekem maar ik wil dat me moeder het gewoon weet. maar ik duf niet?

gewoon tegen je moeder zeggen dat iedereen van jou leeftijd zijn benen al scheert ze zal daar heus wel begrip voor hebben en ze zal dat heus niet zo raar vinden

Eh? Het is opzich toch jouw eigen keuze: jouw lichaam. En waarom zou je het perse je moeder moeten vertellen? Opzich is het een heel normale zaak, tenzij je moeder om één of andere reden fel tegen ontharen is.

Maar goed, je kan het bijv. gewoon iets vragen over scheren aan je moeder, hoe zij het doet ofzo of dat ze een keer een scheermesje voor je meeneemt als ze boodschappen gaat doen.

hoezo zou je dat moeten vragen, krijg je anders straf?
hoe oud ben je nou eigenlijk en waarom open je zoveel topics?
zet gewoon alles in ene

tja… je kan zeggen dat je de haren erg vervelend vind!

ik denk dat ze er wel van uit gaat.

Waarom zou je in GODSNAAM je niet mogen scheren?

ik mag ook veel dingen niet hoor. maar misschien mag het van je moeder wel, ik zou er met je moeder erover praten

Koop gewoon zelf scheermesjes ze zal heus niet de haartjes weer aan je benen plakken :wink:

hoi mam, mag ik mijn benen scheren?

Je moeder scheert hopelijk ook haar benen?

Niet gevraagd gewoon gedaan, ik zag er niets illegaals in dus ik dacht dat mag ik vast wel.

ik zei gewoon…
iedereen scheert dr benen… XD
en toen zei ze… oke XD

_o- lol

nee ik zei daarvoor steds: o.o ie kijk die haren dn XD!

gewoon doen. komt ze vanzelf wel’s achter

Volgens mij kreeg ik zelfs een scheermesje aangeboden.

dat doe je gewoon x)
scheer je benen, loop naar je mutti, en zeg MAM voel es hoe zacht

Praat gewoon met je moeder, ze gaat je vast niet bijten x]

Ik zei zo van:

Maaaa, ik wil deze rok aandoen maar het is toch veelste warm voor een panty, is het niet handiger als ik mijn benen scheer ? haha. ik vond hem wel goed bedacht. =’]

Toen ik m’n benen voor het eerst had gescheerd, deed ik m’n pijp omhoog en zei ik:“Kijk ma, glad he?” :grinning:

ik zei gewoon;
‘mam ik vind echt dat ik teveel haren op mn been heb, word t niet eens tijd dt ik ze ga scheren?’
maar zei vond t nog niet veel dus wacht nog ff :stuck_out_tongue:
opzich is t ook niet zo heel veel eigenlijk… xD
niet iets om mee voor schut te staan denk ik