Hoe vraag je Hem verkering?

Hee
Ik ben al heel t schooljaar verlieft op een jongen alleen ik durf hem geen verkering te vragen en mijn bff heeft precies het zelfde probleem weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen???
xxx

Schatje wil je met me verkering?

Zijn jullie uberhaupt al een beetje aan het scharrelen/daten? Dan zou ik daarmee beginnen, en dan komt het daarna allemaal wel vanzelf.

Wat foreveralone zegt. En anders blijf je wachten - wachten - wachten totdat hij het uiteindelijk doet.

je hoeft hem ook niet per sé te vragen ‘wil je met me’
je kan ook vragen hoe hij over jullie samen denkt ?

zoiets gaat vanzelf, hoef je dan niet specifiek meer te vragen.

als jullie al tijdje aan het daten zijn ‘zullen we het dan maar officieel maken?’ (:

Heel erg fijn, maar ik heb zo’n idee dat zij jong is en dan vind ik dat dat zinnetje er wel bij hoort (:

precies je bent dan zo vaak samen, jullie zijn al op tig dates geweest, je komt bij hem thuis. Dan is het bijna al zo klaar als een klontje dat het goed zit en je eigenlijk het niet meer in woorden hoeft uit te spreken.
Wil je het toch; dan kun je inderdaad de zin van Onlyexeption gebruiken :slightly_smiling_face:

Ik moest best wel lachen om jou titel omdat ‘‘hem’’ daar met een hoofdletter staat en daarmee wordt vaak God bedoeld :grinning:
Maarja idd wat hier boven staat XD

als je al een tijdje aan het daten bent; hoe zit het nu eigenlijk tussen ons?

of iets van wanneer mag ik me jou vriendinnetje noemen ?

precies dit ja
en heb je ook nog eens duidelijkheid.

precies wat ik dacht x’]

^en dus ook precies wat ik dacht:’)
en wat pinkpuppy zegt vind ik dan wel weer leuker dan “wil je met me?”
Vind ik zo banaal klinken.

Gaat vanzelf…