Hoe vraag ik hem mee uit?

Hoi,

Ik heb nu dus al 1 maand een vriendje en het gaat allemaal heel erg goed etc. We zijn 2x op “date” geweest (je kunt het niet echt date noemen want het was meer een beetje door de stad wandelen en Mac eten). Maar morgen zijn we beide vroeg uit (met school) en HIJ is altijd degene die vraagt of ik wat met hem wil doen, dus morgen wil ik wel erg graag weer wat met hem gaan doen maar hij heeft mij niet gevraagd en ik persoon kijk vind het fijner Als het van uit zijn kant komt… dus hier mijn vraag: met welke vragen of dingen kan ik ervoor zorgen dat hij Erop antwoordt van bijv. Heey zullen we morgen wat gaan doen? Of Stel ik zou hem zelf vragen wat te gaan doen wat moet ik dan ZEGGEN ??
Dankjewelll

Ehh gwn: Hey, zullen we na school samen wat gaan doen?

Ik word ook het liefst door de jongen op date gevraagd, maar je hebt een relatie, dan mag het ondertussen wel van beide kanten komen. Gewoon vragen of hij wat wil doen na school!

Heb je zaterdag al iets te doen?
Heb je zaterdag tijd?
Zin om zaterdag samen … te gaan doen?

Zin om morgen na school af te spreken?

Ik snap het probleem niet helemaal :S

Ik had een relatie waarbij ik altijd degene was die moest vragen of die iets samen wilde gaan doen. op een gegeven moment was ik daar echt klaar mee. Ik zou het hem dus subtiel vragen van: Hey, zin om morgen na school samen iets te doen? Ik denk dat hij het ook fijn vindt als jij t zou vragen xxx