Hoi, ik ben al een paar maanden verliefd op een leuke jongen van school. Ik zie hem alleen tijdens werkgroepen, en dan zitten we in groepjes van 4 (met mezelf erbij dan). Als eerste dus die leuke jongen. Dan heb je nog de jongen waar ik heel goed mee omga, alleen is die dus helemaal verliefd op mij en heeft me al een keer gevraagd, alleen heb ik hem afgewezen aangezien ik niet verliefd op hem was (hij is nu best wel een beetje een stalker aan het worden wat best wel eng is pff). En dan heb je nog de vriend van de jongen die ik leuk vind.
Nu zit ik er over na te denken om die leuke jongen mee uit te vragen. Alleen zou ik niet weten hoe. En wanneer. Hij is namelijk altijd samen met die vriend van hem, en ik zie hem verder echt nooit alleen dus ik vind het echt heel lastig. Ik durf hem ook niet te appen ofzo, aangezien ik bang ben dat hij er misschien wel per ongeluk iets over zegt tijdens werkgroep en ik wil echt niet dat die ene jongen die mij leuk vind dat allemaal te weten komt (die is dan echt mega jaloers enzo). Ik ben ook bang dat als hij nee zegt, het niet meer gezellig is tijdens mn werkgroepen en dat zou ik wel echt heel jammer vinden.
Ik vind die jongen echt gewoon zo leuk, het is altijd zo gezellig op school als ik bij hem zit. Hij vraagt telkens hoe het met me gaat enzo, en ik heb hem een paar keer echt heel lang naar me zien staren en ik ben gewoon helemaal verliefd op hem.
Maar ik ben wat jongens betreft echt een schijterd.
Dus, iemand tips wat ik het beste kan doen?