Hoe vraag ik hem mee uit? HELP

Ik heb een kleine 2 maand een jongen (verre kennis) beter leren kennen op een feestje. Een paar weken later ben ik hem terug tegengekomen op een feestje en toen hebben we zelfs gekust (hij was wel niet helemaal nuchter), maar in het begin van de avond toonde hij ook al veel intresse. Tussendoor hebben we regelmatig contact via facebook, maar hij begint wel nooit uit zichzelf een gesprek, hij zal wel antwoorden enzo.

Nu is de kans klein dat ik hem de komende maanden nog ga tegenkomen en ik zou heel graag eens met hem afspreken. Maar hoe vraag ik hem mee uit zonder hem af te schrikken of hopeloos over te komen?

Iemand tips?

Ik herken dit een klein beetje, ik was toen een jongen tegengekomen op een feestje. Hij zat blijkbaar bij mij op school, maar dat feestje was vlak voor de zomervakantie dus dan zou ik hem sowieso 7 weken niet zien. Dus ik heb hem toegevoegd op Facebook en ben een gesprek begonnen. Hij begon ook niet echt uit zichzelf te praten en zo, maar halverwege de vakantie heb ik hem toch maar gewoon een berichtje gestuurd, dat ik dat feestje gezellig vond met hem en of hij een keer wilde afspreken. En nu is hij al 2 jaar mijn vriend :slightly_smiling_face:.

Gewoon doen dus!!