hoe voelt verliefdheid?

heej. ik voel me zo raar!! de ene keer denk ik de hele tijd aan de ene jongen en de andere keer is het weer over. ik heb 3 avonden wakker gelegen toen ik zat te denken over -die jongen-… maar nu bijna niet meer. wat is er met mij? en hoe voelt verliefd zijn!!! helpmepleass :hugs: :hugs: :hugs: :flushed: :flushed:

Eh, vlinders in je buik, 24/7 aan diegene denken, minder eetlust, etc.

Hoe het voelt: Je bent super blij als je hem ziet, het liefst zie je hem 24/7. Het liefst praat je altijd met hem, en het liefst wil je dat hij voor jou is en echt alleen voor jou. Je droomt bijna altijd van hem.

Althans dat is mijn ervaring !

Alleen als die jongen jou niet moet, leg je echt met een knoop in je maag en heb je geen honger meer.

• vlinders in je buik hebben;
  • alleen over hem en met hem willen praten;
  • als je hem ziet, lijkt het alsof de rest zwartgekleed is en alleen hij in het wit;
  • je ziet hem als perfect of bijna perfect;
  • als je ergens naar toe gaat, waar hij ook is, sta je uren voor de spiegel om alleen indruk op hem te kunnen maken;
  • als hij naar je lacht of met je praat is je hele wereld goed;
  • als je hem een berichtje stuurt, wordt je zenuwachtig;
  • je begint een toekomst met hem te zien;
  • over hem dagdromen/fantaseren;
  • als hij iemand anders leuk vind, of jou iig niet, dan voel je je echt beroerd (niets meer willen eten, niet meer goed kunnen slapen/concentreren, enz.)

Ooooh… dit is allemaal zoo herkenbaar nu :confused:
Nog nooit eerder verliefd geweest, dus beetje eng en tis nog een goede vriend ook >.<
Maar ja ooit komt het wel weer goed :grinning:

fijn

Je voelt je dan ook lekker warm… :flushed:

Dat heb ik dan.

De wereld lijkt bijna in elkaar te storten als je hem een lange tijd niet ziet, je moet vooral ook continu aan hem denken, zijn mooie ogen, zijn lach, etc.

Als je maar 3 dagen aan iemand denkt, ben je niet verliefd.

‘It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone’.

Weet alleen niet of het waar is. :")

is bij iedereen denk ik toch weer een beetje anders maar veelal wat hierboven gemeld word!

Altijd bij hem willen zijn, hem missen als hij er niet is, smelten als hij naar je lacht/aanraakt… Je hoeft ook niet 24/7 aan hem te denken hoor, dat is onzin. Je merkt vanzelf wel als je verliefd bent.

Verliefdheid is niet met 3 dagen over lijkt mij :stuck_out_tongue:

Ik heb me soms ook knap ellendig gevoeld door een verliefdheid. Ik weet niet of anderen dat ook hebben\hadden?

Ik wel iig… Ik kan de jongen in kwestie heeeel erg missen, of juist heel geirriteerd worden als ik even niks hoor… daarnaast vind ik het ook heel naar om geen controle meer te hebben over mijn emoties, het liefst heb ik dat het gewoon is zoals het was…