hoe voelt sex eigenlijk?

Hoe voelt het ik wil het doen met MIJN vriendje maar ik wil eerst wat informatie

:slightly_smiling_face:?

Hahah, van mijn vriendje blijf je af :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar het is niet echt te beschrijven ofzo…

haha vet vaak bekeken en niemand reageert xd
maarja, geen idee haha.

die vraag stel ik ook vaak in me hoofd

hahaahaha
ik bedoele met MIjn vriendje xD

wat is dat voor vraag :woman_facepalming:
eght girlscene wordt steeds gekker !!!
aan mij heb je nix ben magd

hahaha t klonk al zo raar

hahaha :’)

vraag ik me ook wel eens af :blush: mij lijkt het echt zo niet lekker. maar ben 14 dus ik hoef het ook nog láng niet whaha

ik maak vaker stomme typfouten:)

hahahahahhahahha.

88 keer bekeken en ma 9 reacties xD

Je krijgt zo weinig reacties omdat het onmogelijk te beschrijven is :stuck_out_tongue: Het is alsof je vraagt ‘‘hoe voelt het om chocoladepasta te eten?’’… ja, het is lekker en het smaakt naar chocoladepasta… maar daar heb je niks aan snap je? :stuck_out_tongue: Probeer het maar gewoon als je denkt dat je er klaar voor bent :grinning:

Tjah, nogal moeilijk uit te leggen, ik bedoel kun je ons ook uitleggen hoe bijv. een ijsje eten voelt :stuck_out_tongue:

hmm… niet echt te bescrhijven eerste x is of geen reet aan of doet fackingpijn, maar sowieso niks bijzonders! ik vindt het wel iets heel persoonlijks, zo voelt het (voor mij) ook. En je voelt echt iets in je ahah naja je moet hetzelf ontdekken, eerste x is nooit een pretje, goodluck with it!

1e keer kan soms echt wel leuk zijn hoor, zolang je het doet met iemand die je echt leuk vindt :slightly_smiling_face:

Trouwens… ben je echt 10? (staat op je profiel)

Nee ik ben 14 dit is t acount van me zusje:)

het is onbeschrijfelijk lekker

lekker

Ja dat zeggen ze allemaal