hoe voelt het precies om een tattoo te zetten?

hallo iedereen, ik zit niet vaak op dit forum en weet dus niet zo goed hoe of het werkt, dus sorry als het op de verkeerde plek staat :blush:

maar ik ben 15 jaar en wil heel graag een infinity tattoo laten zetten op mijn pols mijn ouders vinden het goed als ik 16 ben, maar ik wil weten of iemand ervaring heeft met tattoos zetten en mij wat advies kan geven, hoe het ongeveer gevoelt heeft bij hem\haar enz. enz.

Als je nog leuke ideeen hebt voor een tattoo hoor ik het graag :slightly_smiling_face:
nogmaals sorry als het op de verkeerde plek staat
xxxx

Verschilt per persoon, ligt aan je pijngrens. Je kunt het ook niet ergens mee vergelijken. :wink:

Daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar. Welke plekken doen het meeste pijn en welke het minst?

-_________________-

zou een infinity tekentje op je pols veel pijn doen ?

don’t

*prikprikprik, oeh dat kieteld, eej dat prikt, huh het tintelt, krijg ik nou koorts?!*
zoiets

ahahhaha okeejj dankjewell :slightly_smiling_face:

Plekken waar vet zit het minst, mijn persoonlijke ervaring: je voet doet gruwelijk veel pijn. :wink:

Daar waar de huid het dunste is doet het meer pijn. Ook op plaatsen waar spieren dicht tegen de huid aanliggen, kan het meer pijn doen.

Ja echt super veel, je gaat bijna dood. yolo.

ja het doet echt heel veel pijn ik moest keihard huilen maar ik heb gehoord dat het op je voorhoofd pijnloos is xx

Whaha :stuck_out_tongue:

:hammer:

Tja, ik vind het eigenlijk helemaal niet pijn doen heb er zelf 7. Het voelt soms wel irritant maar ik vind het niet echt pijnlijk. Na het zetten voelt het een beetje alsof je je gesneden hebt met een scheermesje, tenminste bij mij dan.

ik vind het meer irritant dan pijn doen

Wat ik gehoord heb van vrienden; het voelt alsof iemand je zachtjes gniept, het voelt alsof er een naald steeds in je huid gedrukt wordt (is natuurlijk ook gewoon zo) en het kriebelt…

Maar het ligt aan je pijngrens en op welke plek je het wilt zetten.

Een enorm helse pijn.
Nee. Op de plekken waar ik ze hebt, heb ik in elk geval geen enkel pijntje gevoeld.
De ene pek is gevoeliger dan de ander, omdat je dan dichterbij op het bot zit.

Ik vind het dom dat je het op je 16e laat zetten sorry not sorry.