ik heb wel eens orale seks gehad…
voelt wel lekker aan om gebeft te worden,en ik heb wel eens gepijpt,maar dat was jarn geledn.
ik heb 2 vragn… vrg 1; hoe voelt het aan om een penis in je mond te hbn?
2; hoe voelt het aan om orale seks te hebbn?
Ik snap je titel totaal niet ten op zichte van je verhaal.
Vraag 1: Een piemel voelt als een piemel.
2: dit weet je al want je hebt orale seks gehad.
En hoe oud ben je in godennaam dat het jaren geleden was? Je typt alsof je 13 bent namelijk
en als je toch anaal wilt weten.
Dat verschilt per persoon. Schijnbaar vinden sommige mensen het heerlijk en lekkerder dan het normale. Maar andere die vinden het vreselijk veel pijn doen.
Waarom vraag je het als je het al gedaan hebt?
En waarom staat die titel als het over oraal gaat?
Logica.
sorry ik bedoel hoe voelt anale sex aan. ennuh moet j nou tg je bek houden he. jij hebt hem al in je gehad,ik niet. ik vroeg naar goed adviez,en geen rommels hor. dankje en ik ben voor jou info geen 13 meer maar 17
:dry:
je bent 17 en je typt zo?
daar zijn twee mogelijkheden voor.
- je hebt een geestelijke beperking
- je bent achterlijk
@ Topicstarter:
Rustig schat, je post slaat alleen nergens op. Je vraagt hoe het is om ‘een piemel in je mond te hebben’ terwijl je al aan oraal hebt gedaan?
Goed, 2e vraag ging kennelijk over anaal ipv oraal. Nou, als je het goed doet, kán het wellicht lekker zijn (anders deden mensen er niet aan), maar het kan ook pijnlijk zijn. Dat moet je zelf uitzoeken.
De vragen lijken mij niet echt voor een 17-jarige; het is heus geen schande als je jonger bent hoor. Just sayin’.
Jeetje calm yo tits. En hier is al een topic over: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/anale-seks-272704.0.html