?
Vrolijk =)
Vrolijk, en heel erg zenuwachtig
Ik voel/gedraag me eigenlijk niet heel anders dan. Ik ben altijd al vrolijk dus:p Ik denk alleen heel vaak aan diegene en dan krijg ik echt een blij gevoel.
Ik wordt dan echt overdreeeeven hyper en giegelig. xD
Heel vrolijk, té vrolijk ;’] en ik moet om alles lachen ;] heel vaag.
vrolijk en de eerste paar dagen misselijk en zenuwachtig
Ik ben sowieso altijd vrolijk, en ik word zenuwachtig als ik hem zie of als hij online komt
vrolijk!
Ik voel me dan kut en leeg. -.-
Alleen als ik hem zie weet ik niet wat ik moet doen, en ben ik zenuwachtig. x]
Maargoed, ik laat nooit aan mensen merken dat ik me kut voel.
[i]Kriebels in mijn buik en kan ik alleen nog aan hem denken. Ook word ik dan vaak onhandig, maar tegelijk voel ik me ook de gelukkigste en machtigste persoon op aarde.
Elke keer als mijn vriendje komt heb ik kriebels in mijn buik en ben ik toch een beetje zenuwachtig. Eigk best stom, want we hebben nu toch al 15 maanden [/i]
Ik krijg energieuitbarstingen(als je stil zit dat je ineens heel spastisch gaat doen) en voel me heel erg vrolijk in mijn keel xD klinkt heel vaag, maar dat gevoel zit daar bij mij
En hij neemt mijn hele hoofd in beslag.
wat SNOZZ zegt, alleen heb ik nog geen 15 maanden.
als ik verliefd ben wil ik er ook altijd goed uitzien als ik hem ga zien…
super vrolijk als ik een foto van hem zie of als ik hem in real life zie.
maar je kan er ook echt zwaar ziek van worden…
Ik kan niet eten en niet goed slapen en als ik hem zie ben ik zenuwachtig en blij. Maar ik weet het niet meer zo goed want ben al een tijdje niet meer verliefd geweest. Eigenlijk niet meer sinds mn vriendje het uit had gemaakt, zo een 8 maanden geleden. Mannn soms heb ik nog steeds heimwee naar die tijd. Maar ook vind ik mezelf belachelijk, heel het vorige schooljaar ben ik verliefd op hem geweest, dan heb ik toch gewoon een heel jaar verpest?
Ik krijg van die vervelende kriebels en zenuwen, maar ik kan ook zooo vrolijk worden
Kriebeltjes, zenuwen, blij / happy, maar ook bindingsangst en het gevoel dat 'k hem echt nooit meer wil laten gaan en dat ik hem gewoon helemaal happy en blijen gelukkig wil maken.
Ik denk echt de hele tijd aan hem en in zijn buurt ga ik allemaal rare dingen doen.
soms kan ik dan niet eens meer veel eten omdat ik dan zo zenuwachtig ben haha. en ik denk dan voortdurend aan hem. dat is dan niet meer normaal ;p