Hoe voel jij je als je verliefd bent

Ahh leuk al die reacties om te lezen!!

Ik voel me gewoon echt trots en gelukkig als ik bij hem ben. Kan echt uren naar hem kijken zonder dat het verveeld. Ik vind het echt een geweldig gevoel! Alleen het missen vind ik minder…

blij, maar ook somber omdat ik gwn weet dat hij me niet leuk vind

Heel blij! Het is heel leuk om verliefd te zijn. :slightly_smiling_face:
Ik denk bijna alleen maar aan hem en zo niet, dan dwalen mijn gedachten snel af naar hem. Ik kijk alleen maar uit naar het moment dat ik 'm weer zie, en in mijn hoofd bedenk ik allemaal scenario’s met ons tweeën haha.
Op de een of andere manier verzorg ik mezelf dan ook beter, want ik wil natuurlijk zo goed mogelijk voor de dag komen bij 'm (A). En bij elk kledingstuk dat ik wil kopen vraag ik me af hoe hij het zou vinden.

Ja, daar kan ik echt niet tegen…

dit komt me bekend voor :flushed:

ik ben dan heel blij,vrolijk en doe dan gekker dan normaal en als ik aan hem denk krijg ik helemaal vlinders in me buik en moet ik glimlachen en als ik hem zien stuntel ik soms ik laat dan me fiets vallen of weet ik het wat allemaal, ja ik heb het echt zwaar te pakken.
ben al anderhalf jaar helemaal verliefd op en een dezelfde jongen!

Ik voel me dan echt geweldig! Ik loop heel de dag met een glimlach rond en als ik hem zie dan krijg ik echt de kriebels in mijn buik, haha.

Het is alleen vreselijk als je er achter komt dat hij niet verliefd op jou is.

gelukkig! ik voel me dan altijd heel licht, ennnn vrolijk :slightly_smiling_face:

verliefd zijn is zoo fijn! ik word er helemaal blij van en dan lijkt alles te lukken en goed te gaan.
En zelfs na 2 jaar is het fijn!

Superblij!
Als ik hem zie, voel ik kriebels in mijn buik. Ik krijg helemaal zin om met hem te knuffelen en kusjes te geven.
Als hij smst maakt mijn hart een sprongetje.
Gelukkig is hij al van mij <3

Als ik verliefd ben vergeet ik eigenlijk alles wat fout gaat in m’n leven, of alles lijkt opeens veel minder erg en ik denk dan constant aan diegene.

Oh, en trouwens: ik val met hem in mijn hoofd in slaap en wordt met hem in mijn hoofd weer wakker.
En dagdromen!! Dat gebeurt vaak :wink:

Gelukkig, maar ik heb ook twijfel momenten, angst, maar dat komt door mn verleden… en ik word verlegen! haha heel idioot maar opeens weet ik dan niets meer te zeggen enzo (:

GIRLS!

"Girls are like apples…the best ones are at the top of the trees. The boys don’t want to reach for the good ones because they are afraid of falling and getting hurt. Instead, they just get the rotten apples that are on the ground that aren’t as good, but easy. So the apples at the top think there is something wrong with them, when, in reality, they are amazing. They just have to wait for the right boy to come along, the one who’s brave enough to climb all the way to the top of the tree…"

heel goed gevoel er over
in de wolken de 7e hemel waar niet uit komt.

Vervelende bij mij is dat ik dan niet kan slapen omdat m’n hoofd te druk is en hij constant, echt CONSTANT in m’n hoofd oppopt! Argh ik werd gister echt gek, mijn hoofd moet echt leeg zijn als ik wil slapen en het lukte niet want echt alles relateerde ik aan hem :’). Maar ik heb m’n slaap echt nodig haha. Vanochtend werd ik wakker en dacht ik ‘oja ik kon niet slapen, oja want OJAAA’
Ik blijf er dus niet altijd vrolijk onder haha, werd er gister echt chagrijnig van :’).

Oké vooral dit topic niet lezen als je las hebt van liefdesverdriet.
Dan gebeurd juist alles het tegenovergestelde, ben ongeloofelijk somber en zie niks leuks meer in mn leven.

In de wolken :slightly_smiling_face:
De gelukkigste persoon op deze wereld ^^

Niet alle jongens stappen op ke af. Er zijn veel jongens die te verlegen zijn om op je af te stappen dus je weet het maar nooit zeker!