Hoe voel jij je als je verliefd bent

Aangezien ik hier geen topic over kon vinden.
En ik wel benieuwd ben :slightly_smiling_face:
Hoe voelen jullie je als je verliefd bent.

geweldig, haha!
ik kan nergens anders meer aan denken, als ik hem zie wordt ik helemaal blij, maar ook als die op msn is of als ik een smsje van hem krijg, kortom mensen ergeren zich aan mij omdat ik té vrolijk word.

gelukkig.

Druk, vrolijk, maar soms ook somber omdat ik er altijd van uitga dat diegene mij toch nooit leuk gaat vinden.
en jij dan? :’)

@ miloudash
hoezo bang dat diegene je nooit leuk gaat vinden ?
niet zo onzeker joh (:

omdat nog nooit een jongen die ik heel leuk vond, mij ook leuk vond. voor zover ik weet. en ik er ook niet vanuit ga dat dat gaat gebeuren.
onzeker dus idd :’) en beetje ervaring, maar ik ben nog jong, komt vast wel goed (:

@ miloudash

hmm okee, dat herken ik best wel weetje, ik heb dat eigenlijk ook altijd, maar ik mag van mezelf niet meer zo denken haha! als je altijd ervan uitgaat dat hij je niet leuk vind, wordt het ook niks ;p je komt vanzelf iemand tegen idd, niet teveel willen, alle leuke jongens komen nog! (:

a

Exact dit. :stuck_out_tongue:

hahah :’)
maar jongens stappen ook nooit op mij af, dus waarom zouden ze me dan wel leuk vinden? of iemand ^^,
hm ik ga ook positiever denken (proberen iig :wink: ) Ik kom vanzelf een leuke jongen tegen en zo niet dat zien ze gewoon niet hoe leuk ik ben.
haha bíjna arrogant (:

arrogant is goed op deze manier! (:

hihi, we rock :ok_woman:
En nou maar hopen dat de leukheid gezien wordt (:

ik voel me nooit helemaal geweldig ofzo als ik verliefd ben
komt omdat ik ontzettend veel aan mijn hoofd heb…
ik denk dan gewoon veel aan die jongen en dan kijk ik ook altijd heeeeeel extreem erg uit naar de volgende keer dat ik hem zie
net als bij mijn vriendje ik heb al een jaar met hem en ik ben nog steeds helemaal gek op hem! toch heb ik veel stress enzo

Ik had hier echt een te lang verhaal getypt. Ik denk zoveel na dat ik niet meer weet wat ik voel haha :’). Maar ik merk wel dat ik energiek, druk, vrolijk ook wel word. Zelf merk ik het nauwelijks maar ik hoor het van buitenaf. En als ik bij hem ben krijg ik opeens echt een energieboost.
Maar omdat ik zó veel nadenk ga ik twijfelen en dan denk ik; ik heb niet de standaard symptomen van verliefd zijn dus ik ben het niet!!
Wat dus nergens op slaat want iedereen voelt zich dan anders, right?

Dus ik weet het niet precies haha, maar in ieder geval een stuk drukker dan normaal :slightly_smiling_face:

op dit moment kut :’)

aan de ene kant kut maar ook weer niet dus weet het niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Soms geweldig (bijv. als je bij hem bent) maar meestal zwaar kut omdat ik hem mis en graag met hem wil zijn. Nog kutter is het als het niet wederzijds is…

blij maar ook weer niet omdat hij het niet weet:’)

Geweldig. Over het algemeen dan. Ik ben de hele dag vrolijk, neurie tot ik erbij neerval en irriteer een hele hoop mensen.
Soms ook een beetje down, omdat ik dan bang ben dat hij die gevoelens niet meer voor mij heeft.

[i]Heerlijk! Ik ben nu toch al 20 maanden verliefd en het voelt super. En vooral de vlinders als je hem ziet, hoort of alleen al aan hem denkt, hmmm <3

Ligt er overigens wel aan of de jongen in kwestie bereikbaar is, als dat niet zo is weet ik niet of het heel prettig is om verliefd te zijn :’)[/i]