Hoe vinden jullie mijn zelfgemaakte oorbel? (fimoklei)

De titel zegt het al:

Hoe vinden jullie deze oorbel??? Het is GLOW IN THE DARK fimo klei
zelf gemaakt

Een doodskopje :wink: (met blood)

Gwn voor een HALOWEEN PARTY!!!

vreselijk.

Ps: hoe maak je een foto kleiner?? (bij je berichtje)??
xoxox

Okeeee…

Iets subtieler mag ook wel vind ik luminangira.

Ik vind hem eerlijk gezegd ook niet mooi, sorry. :slightly_smiling_face:

Leuk bedacht, maar ik vind het niet erg mooi op zich. Je had evt materialen kunnen gebruiken om het net iets mooier te maken.

Dit ;3
+ de foto is niet erg duidelijk.

Het lijkt niet echt op een doodskop, en ik zou het niet dragen want het is niet mijn stijl

ik dacht meer aan een poppetje dat bloed aan het spuwen is :’)

Ik dacht eerst dat het een sneeuwpop was, maar toen las ik dat je het voor halloween doet, dus dan zal het wel een doodshoofd zijn, is alleen niet zo duidelijk.

Misschien kan dit in het Algemene Fimo topic? (;
http://forum.girlscene.nl…ic_2/list_messages/235285

sorry maar het lijkt totaaaal niet op een doodshoofd.

Ik vind hem op zich wel leuk eigenlijk. Alleen zoals eerder aangegeven had je wat materialen kunnen gebruiken om het netter af te werken. Ik heb trouwens nog nooit gehoofd van een doodskop, haha. De foto is trouwens ook erg onduidelijk, maar hij is wel leuk. c:

Deze reactie vind ik overigens nergens op slaan. Ze vraagt om een eerlijke mening, niet waar ze dit forum bericht het beste in kan plaatsen. Het kan wel in het algemene fimo topic, maar deze reactie is gewoon overbodig.

ik zie er niet echt een doodskop is, sorry:$

Niet mijn stijl …

Ik dacht eerst dat een het bloedspuwende sneeuwpop was, tot ik de tekst las. Nouja, ik denk het nu nog steeds eigenlijk. Maar iig: ik zou dit inderdaad, zoals nemoandme al zei, in het Algemene Fimo-topic plaatsen. Want daar zijn, zoals beertjeschips al zei, mensen die er verstand van hebben. :slightly_smiling_face:

Het is ook niet echt mij stijl hoor om te dragen… Ik wil NEVER nooit gothic worden hahaXD maar ik zag dit op een tutorial en d8 hee leuk om op halloween party’s te dragen…

Ik snap dat sommige mensen het niet zo mooi vinden…
Jah sorry de foto is inderdaad heeeel onduidelijk
xoxo

(ik plaats het de volgende keer daar )

<3