Hoe vind je HEM

Hai lieve meiden,

de laatste tijd zit ik erg na te denken over mezelf, en te reflecteren over de tijd die mij al is voorbij gegaan… volgende week donderdag word ik 18 jaar, en hoewel dit een mijlpaal in mijn leven is zie ik er erg tegenop. ik heb niet echt een vriend (gehad) waarmee ik dit geluk echt kan delen, en ik begin me te realiseren dat ik het gevoel heb alsof ik iets mist in mijn leven.
afgelopen jaar ben ik best bezig geweest met jongens en met mezelf. ik weet wat ik wil na mijn school en wat ik wil met mijn verdere leven, maar nog steeds voel ik dat er een gat is. dit jaar heb ik aardig veel gedated, helaas liepen all ‘projecten’ niet af zoals gepland of gewild. ik zou zo graag een vriend willen en alles kunnen delen, maar ik krijg er de kans niet voor. nu hoop ik graag dat de kans vanzelf op mijn pad komt, maar ik ben erg bang dat ik levenservaring misloop die andere meiden om mij heen, en op het forum, blijkbaar wel hebben. Oftewel, ik snap niet dat ik nog geen vriend heb (gehad).

Ik word al weer achttien, en ik wil voor komend jaar een vriend.

Mijn vraag aan jullie, meiden, is dus dan ook of jullie je hier in kunnen herkennen, en of jullie tips hebben om een leuke jongen/man te ontmoeten of verdere tips. Jullie zouden me enorm kunnen steunen!

B.

Je vindt hem niet, hij komt op je af :wink:

Er juist niet naar op zoek gaan

helemaal niet? wat nou als hij niet komt

Natuurlijk komt hij wel.

Hij komt wel, miss niet dit jaar, maar hij komt heus wel!
Gewoon lekker genieten van je leven :slightly_smiling_face:

hij komt altijd.

Laat 't los, dan komt 't goed (:

denken jullie dat er op elk potje een dekseltje zit?
jullie zijn erg aardig trouwens, dank jullie wel

Nee ik denk niet dat op elk potje een dekseltje past,
Hoeft niet persee aan jou te liggen, Zo wil ik het niet overbrengen.

hij komt echt wel maar je moet niet thuis blijven zitten, je moet gewoon leuke dingen gaan doen en genieten van je leven inderdaad, zo kom je ‘hem’ veeeeel sneller tegen!

leef je leven en sta er voor open, dan komt het vast goed

Je moet het zien los te laten. Er niet op zoek naar gaan, dan komt hij vanzelf op je pad.
En meid, je bent pas 18, je mag pas klagen als je 40 bent oké?
Ga leuke dingen doen, elk weekend uit, naar de kroeg of naar andere plekken waar je mensen (en dus ook jongens) kunt ontmoeten, en dan vind je vanzelf iemand die bij je past.
Je moet het absoluut niet gaan forceren.

Je moet je er niet zo op focussen. M’n eerste vriend was toen ik 14 was, en die zat daarvoor al een jaar in m’n klas zonder dat we ooit maar naar elkaar gekeken hadden.
M’n huidige vriend kende ik daarvoor ook al heel lang, en dat ging ook zomaar vanzelf.
Het gebeurt je meestal dus gewoon, geniet van je 18e verjaardag en alles komt vanzelf goed (:

O ja, en alvast gefeliciteerd!

:slightly_smiling_face:

nouja, in elk geval bedankt meiden. alvast gelukkig nieuwjaar!

Ik vind het altijd zo jammer als meiden denken dat hun leven niet compleet is zonder een vriend

Dit. Ik denk niet dat het gezond is om zo te leven.