Hoe vind ik hem terug?

Hoii, ik heb een verhaal over een jongen die ik deze week ‘ontmoet’ heb in Walibi Holland en ik vraag me af of iemand me hierbij kan helpen. Zoals ik al zei, heb ik deze week een jongen ontmoet in Walibi. Ik was samen met mijn vriendin en haar zusje & we liepen rond 3 uur langs de Tomahawk. Mijn vriendin zei eerder die dag dat ze graag daarin wilde, dus ik vroeg mijn vriendin of ze er nogsteeds heel graag in wilde en na een discussie stonden we in de rij. Ik zag daar een medewerker staan en lette er eerst niet echt op, maar toen ik hem aankeek zag hij mij ook en toen bleven we elkaar even aanstaren. Ik ging zitten bij het eerste stoeltje bij de ingang en deed de beugel vast, maar ik had daar struggles mee dus liet ik die maar zoals hij was. Toen liep die medewerker naar mijn stoel toe om te checken en zag hij dat hij niet goed vast zat. Eerst lachte hij en toen zette hij de beugel goed vast. Toen keek hij op en keek hij mij aan en lachte hij heel lief. Ondertussen dat hij al verder was fluisterden mijn vriendin en ik over hem want hij zag er super jong uit en ik vond (vind) hem knap. Toen hij later de attractie in beweging zette zag ik hem de hele tijd mijn kant op kijken en heel lief lachen dus ik lachte maar een beetje terug. Hierna was ik super misselijk (zoals verwacht) maar ik wilde nog niet weg, omdat ik wist dat ik hem dan niet meer terug zou zien, dus deed ik alsof ik heel graag nog een keer wilde (gelukkig wilde mijn vriendin ook nog). Dus we bleven zitten en die jongen kwam weer controleren en lachte weer heel lief naar mij. Daarna fluisterde mijn vriendin zijn naam, omdat ze had gezien hoe hij heette. Na de attractie liep ik weg en zag ik dat hij mij nog nakeek, maar ik keek niet terug (oeps). Ik heb er alles aan gedaan om nog een keer langs de Tomahawk te gaan maar we moesten terug naar de bus, dus ben ik op internet gaan zoeken of ik hem kon vinden. Ik kon nergens iets vinden dus heeft een vriendin voor mij een dm gestuurd naar walibi maar ze kreeg geen reactie. Ik heb geen idee hoe ik hem zou moeten vinden, ik heb geen geld om nog een keer naar walibi te gaan (door treinreis+ ik ben net geweest) en ik kan niets anders doen dan aan hem denken.

Kan iemand mij hiermee helpen? (Nee ik kan hem niet zomaar vergeten).

Hayy,
Ik zou zeggen vergeet hem…

Nee hoor grapje, ik weet precies hoe het voelt als je iemand wilt vinden, maar je hem niet echt kent. Wat ik dan doe is zijn naam intypen op insta en alle profielen die dan naar voren komen bekijken. Misschien staat er iets in zijn status dat erop wijst dat hij het is of misschien herken je hem op zijn profiel foto.
Hetzelfde kan je doen op Facebook (al weet ik niet precies hoe het daar werkt, want ik heb dat niet).
Je kan ook eens kijken naar alle post of verhalen op insta die de locatie Walibi hebben, klinkt niet erg logisch, maar wie weet.
Tot slot kan je de Walibi site afzoeken, maar ik denk niet dat je daar een medewerkers lijst of zoiets kan vinden.
Ik denk niet dat Walibi nog een berichtje terug gaat sturen naar die vriendin, maar daar kan je natuurlijk altijd op hopen.
Misschien kan je op social media wel iemand vinden die ook in het park werkt en daarmee in contact komen? Je kan dan vragen of diegene jouw crush kent (want volgensmij vind je hem leuk haha).
Het is nogal wat werk, maar dan heb je ook wat.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Xxx

Heyy, bedankt voor je tips! Ik heb ze helaas allemaal al gebruikt (haha stalker) ik heb op insta alle profielen met zijn naam afgegaan, ik heb heel facebook afgezocht naar foto’s, accounts of een medewerkersgroep & ik heb op insta de live van walibi gevolgd gister (omdat ik daar niet bij kon zijn) en ik denk dat hij daar wel was maar het was heel slecht gefilmd. Ik kan wel kijken of ik iemand kan vinden die in het park werkt, maar waarschijnlijk krijg ik dan als reactie dat hij/zij geen privégegevens door mag geven (heb ik al eerder gehad). Heb je maybe nog meer ideeën?

Alle #walibi berichten al gelezen?:thinking::joy:
Ik heb eigenlijk geen idee wat je nog meer kan doen. Het lijkt me idd dat medewerkers geen privégegevens kunnen doorgeven enzo dus dat is ook geen optie😅
Hmmm… hopen dat het lot jullie samenbrengt dan maar?:smirk::heart:

Zal ik nu gaan doen haha :blush: Ik heb op de site gelezen dat je een vraag/mail kan sturen dus ga ik dat maar doen denk ik :thinking: + Ik denk niet dat het lot mij hierbij gaat helpen helaas :joy::frowning:

Hee, ik hoop voor je dat je hem vindt! Maar als je alle tips al hebt gebruikt, is er denk ik niet echt iets wat je nog kunt doen behalve hem vergeten… Achja, je bent nog jong, tijd zat om andere leuke jongens te ontmoeten! :slightly_smiling_face: En misschien als je nog eens naar Walibi gaat, zou je kunnen kijken of je hem ergens kunt vinden :grin:

Heey, je hebt gelijk… maar het lukt me niet om hem te vergeten (geloof me, ik heb het geprobeerd haha). Ik zou zo graag nog een keer teruggaan dus ik heb gekeken naar goedkopere tickets, maarja welke garantie heb ik dat hij zal werken + dat ik hem zou tegenkomen precies op die dag dat ik daar kom? :thinking: Ik wacht nu nog op een reactie van Walibi via Gmail dus ik hoop dat ze mij kunnen helpen, maar ik denk het niet… :grimacing:

Als je nou eens kijkt bij de volgers van walibi en daar zijn naam in typet? Zeg maar kijken of er in de lijst van walibi volgers iemand zit die zijn naam heeft. grote kans dat hij het bedrijf waar hij werkt volgt op instagram.

Dankjewel haha, die had ik nog niet. Ik heb eens gekeken en zijn naam zit er wel een paar keer tussen alleen het zijn slotjes, dus dan maar uitproberen :thinking::joy: