Hoe vind ik een vriendje?

hallo,
ik zit met een probleem; ik ben al 17 en heb ooit (4 jaar geleden ofzo) met 1 jongen gezoend. verder nooit meer.
ik praat ook nooit met jongens en het lijkt alsof ze me niet echt leuk vinden en niet geïnteresseerd in me zijn.
hebben jullie tips hoe ik een vriendje kan vinden of in iedergeval meer met jongens om kan gaan? wat vinden jongens leuk?
ik hoop dat jullie goede tips hebben!
xxxxxxx

O zucht.

ik wilde zeggen; in de ballenbak bij de mc donalds.

maar dat is wel zielig he.

ga maar met een naveltruitje bij het voetbalveld staan dat vinden ze leuk!

hoi Fashionlover101,

Eigenlijk is het niet heel erg dat je een tijdje geen vriendje hebt… ik ben 16 jaar lang single geweest, en heb maar paar vriendjes gehad. mijn langste relatie is 2 maanden, en ik ben nu single, al bijna een jaar en ben nu al 19 en nog steeds maagd. :slightly_smiling_face:
ik vind dat er geen haast is, en ben ook niet opzoek. geniet nog van je vrijgezellen leventje nu het nog kan xD
maar oke, dit is niet echt het antwoord op jouw vraag…
Omdat ik jou niet ken vind ik het beetje moeilijk om tips te geven… maar mijn algemene tips voor jou is gewoon jezelf blijven. een beetje gek mag wel! (maar liefst geen boer of scheten xD) meeste jongens knappen daar op af.
wees niet te verlegen, dit kan irritant zijn. beetje open kan wel.
eerste indruk is het belangrijkst, want als je iemand voor het eerst ontmoet, en goede indruk achterlaat zit je goed. je hoef je niet uittesloven xD gewoon normaal… beleefd of zo?
persoonlijk zou ik niet te stoer doen en schelden en zo. ik denk dat de meeste jongens voor lieve meisjes vallen. maar ook niet nep he :stuck_out_tongue:
ehm, waar ik hekel aan heb (k denk ook jongens) zijn meisjes die erg aanstellen en snel pijn hebben en zo. als ik pijn heb aan iets dan zeg ik liever niets tegen hem. want ik wil me niet echt aanstellen en zo :stuck_out_tongue: maar dit is meer persoonlijk eigenlijk.
oja jongens kijken eerst naar uiterlijk dan innerlijk. ik weet niet of je verzorgde uiterlijk hebt? maar STEL als je onaantrekkelijk bent… dan liggen jouw kansen meer later. dat ze eerst vrienden zijn met jou, en dan jou leren kennen. en als ze denken: “hey eigenlijk heeft ze wel iets” dan kan het nog iets worden snap je :slightly_smiling_face:

xx groetjes een meisje dat niet zoveel vriendjes heeft gehad maar haar eigen tips wel lauw vind.

Wees gewoon jezelf en wordt vooral niet wanhopig, 17 is nog niet eens zo oud. Dit wil niet zeggen dat je verschrikkelijk onaantrekkelijk bent en een borstvergroting moet laten doen.

Wees geduldig, het komt gewoon vanzelf. Je moet er vooral niet naar opzoek gaan.

Je moet niet echt gaan zoeken op… de manier hoe jij het nu op ons overbrengt.
Het komt nu een klein beetje desperate over, zo bedoel je het natuurlijk niet, want ik snap je probleem wel. :slightly_smiling_face:

Ga naar feestjes, ga de stad in, lekker met vriendinnen, drankjes doen, kortom; beetje stappen, beetje rondgaan…
En wie weet vind je wel een leuke jongen, zomaar uit het niets.

Je moet niet elke keer uitgaan van: ‘gaat het deze avond / wanneer dan ook me wel lukken om een vriendje te krijgen / of een jongen die geïnterresseerd in me gaat zijn?’

Toon zelf ook interesse < heel belangrijk. Begin een leuk praatje, stap op iemand af. En wees niet onzeker als je ‘afgewezen’ word want dat betekent nog lang niet alles.

Het is natuurlijk ideaal als prince charming zomaar op je af komt lopen, maar zo werkt het meestal niet.

Jongens vinden het ook leuk als het andersom gebeurd hoor :slightly_smiling_face: Laat zien dat je er mag wezen maar ga niet overdrijven!

Je tijd komt heus wel! Ik zou je niet al te druk maken, het komt wel op je pad, meestal op een moment wanneer je het totaal niet verwacht!

Als je niet eens met ze praat dan lijkt het me voor hen ook moeilijk om jou leuk te vinden en geinteresseerd te zijn. Knoop eens een gesprek aan.

waarom wil je zo graag een vriendje? ga op speurtocht…

Je moet niet wanhopig gaan zoeken naar een vriendje, komt vanzelf wel.

Dit klinkt misschien heel gek, maar wat bij mij hielp was weer zoenen met een jongen. Ik was toen 16 en had ook al een aantal jaar niet gezoend. Ik ging op vakantie en dacht; ok, nu is het mooi geweest. Toen heb ik daar met een jongen gezoend en toen werd het opeens een stuk makkelijker. Dat hele jongens gedoe hoort nu weer echt bij m’n leven zegmaar; ik durf als het ware weer te zoenen waardoor je makkelijker doorzet én je meer openstelt. Ok, ik heb nog steeds geen echte vriend gehad, maar er was in ieder geval sprake van ‘ik ga met …’ ookal was het maar heel kort. Simpelweg omdat ik me meer openstelde; doordat ik eerder niet durfde te zoenen durfde ik ook nooit wat te doen met jongens en liep ik weg zodra het spannend werd zegmaar.
Misschien dat het bij jou ook helpt, dat je nadat je iemand hebt gezoend je opeens meer openstelt? En verder: niet op zoek gaan naar een vriendje inderdaad, dan komt het juist niet :slightly_smiling_face:.

Ik ben over 2 weken 16 en heb nu ook pas mn eerste vriendje. Het komt vanzelf wel een keer, gewoon een beetje geduld hebben.
En wat andere hier ook al zeggen,uitgaan of gewoon op jongens afstappen en een praatje maken.
Maar wat je vooral niet moet gaan doen is zoeken!

niet zoeken.

Marktplaats!

Komt vanzelf wel. Waarom wil iedereen zo graag al gezoend/ ontmaagd of zelfs maar een vriendje hebben?

wil ik oook wel weten, ben al 12 jaar single.
toen ik 3 was een relatie gehad op de peuterspeelzaal. :’)

Het komt op het moment dat jij het minst verwacht.
Dus laat de zoektocht los en het komt vanzelf op je pad.

weetje wat ik doe als ik uit ga ik ga naar elke jongen toe die ik aantrekkelijk vind en zeg haloo ik vind je er leuk uit zien en dan vraag ik hoe oud ze zijn en of ze vriendin hebben en zo kom ik wel aan me lovers:S

je moet gewoon meer contact zoeke met jongens

Ga naar marktplaats.nl

(: