Hoe vind ik een paspop?! e.a.

Hee
ik ben eigenlijk al een tijdje bezig met het maken van kleren en eigenlijk heb ik daar een goede paspop voor nodig. Nou wil ik er eigenlijk niet zoveel geld aan uitgeven. Weet iemand miss een adresje?
En heb je nog tips voor het maken van kleren? :wink:

x

ik heb er een. verstelbaar van maat 38 - 42 hij is mij te groot, maar denk niet dat k m mag doorverkopen. geen idee waar hij vandaan komt

Xenos heeft er vaak veel

Bij de Xenos idd, en volgens mij hadden ze er laatst bij de Blokker ook een.

oke dat helpt al, idd bij xenos wilde ik er toen een halen maar de laatste was kapot.
ik denk dat ik er maar weer eens ga kijken.

er staan ook genoeg op marktplaats

Die van de Xenos en de Blokker zijn leuk om neer te zetten maar als jij echt kleding maakt en daarvoor een paspop wil hebben moet je er niet zo een nemen. Die goedkope dingen hebben namelijk echt totaal verkeerde verhoudingen.
Ik denk dat jij beter naar winkels kunt gaan en daar vragen of zij ideeen hebben hoe jij aan de paspop kunt komen. Misschien hebben winkels nog wel oude die ze kwijt willen ofzo.

oke, idd ik heb gekeken op marktplaats en daar heb je ook van die paspoppen waarbij je met draaiknoppen de maten kan instellen. alleen die zijn zo allemachtig duur. Ik wil gewoon geen ¤100 uitgeven aan zo’n ding.
:cold_sweat:

up

ga winkels langs en vraag het!

In het World Fashion Centre in Amsterdam verkopen ze paspoppen in alle soorten en maten. Ik zag er pas een mooie voor 59euro.

www.hetetalagepoppenhuis.nl

heb de mijne van marktplaats ik gebruik hem om te bloemschikken
ja klinkt even heel freaky maar ik maak op die paspop jurken en kleding met bloemen en blad en naja gewoon alles haha

Ik heb bijv. deze gevonden op marktplaats :
http://link.marktplaats.nl/269821215

ook niet duur, voor een paspop denk ik…

Ik heb er een van Kwantum,
volgens mij hebben ze die nogsteeds
en was niet zo duur geloof ik.

een t shirt zonder mouwen aan doen en dan helemaal met teep in wikkelen en dan door het t shit heen knippen tshirt uit doen en weer aan elkaar plakken dan heb je een paspop