hoe vind ik een love

Hey…
ik maak me best wel zorgen… ik ben 15jaar en ik woon ergens waar ik me niet op mn gemak voel want ik kom uit de stad enzo en ik woon in Brabant dus dat zijn meestal boeren en ik hou daar gewoon niet van due wat moet ik doen? Moet ik afwachten tot ik over 3jaar op kamers ga in Amsterdam of daten of wat? Ben echt hopeloos wat moet ik doen? X

Als Brabander voel ik me gediscrimineerd. :pensive: Maar ontopic je bent 15, je hebt nog 75 jaar om vriendjes te hebben. Geniet van de tijd die je jong bent en ga niet wanhopig zoeken naar een jongen, dan vind de liefde je vanzelf wel

Sorry snap ik! Zo bedoel ik het niet hoor! Ik heb ook vriendinnen uit Brabant alleen ik kan met de jongens niet echt opschieten maar dat ligt gewoon aan mij hoor! Maar toch super bedankt voor je reactie! Je hebt gelijk x

Voor het uitgaans leven lijk je me wat jong, maar met vriendinnen naar de stad ? vaker ergens heen gaan, misschien naar een disco en proberen met iemand contact te leggen. Misschien hebben je vrienden/vriendinnen wel iemand aan wie ze je voor willen stellen. Goodluck :slightly_smiling_face:

Waarom open je meerdere topics over hetzelfde probleem… Er is hier al een precies zelfde topic van. Die heb jij sws gemaakt want daar gaat het ook over op kamers in Amsterdam

Je bent pas 15 man, je hebt nog jááááááren om een ‘love’ te vinden. Concentreer je nu maar is lekker op je studies ipv je tijd te verdoen aan dit.

15 is nog lang niet te laat inderdaad.

uit mijn ervaringen kom je juist leuke jongens tegen als je er niet op gerekend had. Feestjes zijn plekken waar je vaak nieuwe mensen ontmoet

Het schijnt vandaag de beste dag te zijn om online te daten, veel succes 💁🏼

Nee, maar even serieus, niet meer piekeren hierover.

Dit kan ook wel in je andere topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/niet-gelukkig-330889.msg277259949.html#msg277259949