Hoe verzorg jij je krullen?

hoe verzorg jij je krullen & welke producten gebruik je?
en welk product gaat bij jou het beste pluizig haar tegen?

nivea flexible curls crème

Ik gebruik eigenlijk bijna niks. Alleen shampoo, conditioner en wat mouse.

Ik gebruik nu mousse van l’oreal, die oranje, en dat is het enige product wat mijn krullen er een beetje leuk uit laat zien. Ik doe er ook een beetje gel overheen.

Eigenlijk bijna nergens mee :’’).
Shampoo, eerst de “Straight dinges van Herbal Essences” en daarna de Curl versie daarvan, met de Curl dinges alleen gaat het klitten.
Daarna heb ik iets van Silk&Shine spul van de kapper in mijn natte haar, en dan föhn ik het droog. Dat Silk&Shine is wel duur trouwens, van Fuente.

Ik gebruik shampoo van l’oreal en elvive voor stevigheid etc. Voor de rest dan zo’n pompje met glans creme die je niet hoeft uit te spoelen, volgens mij van andrelon. Eigenlijk niet zozeer iets voor krullen, maar m’n haar krult wel! :slight_smile:

^ Het lijkt nu best veel maar met “bijna niks” bedoel ik dus geen mousse, geen gel, geen haarlak etc.

shampoo en cremespoeling van Herbal essences curl(iets voor krullen in ieder geval) en andrelon krulcreme

Ik gebruik alleen maar een product van John Frieda.

ik heb geen krullen, maar krul-mensen die ik ken zeggen dat olie het best werkt voor hun haar

Ik zweer bij alles van gliss kur!
Ik heb alle serumspray’s, 3 soorten conditioner, haarmaskers en shampoo’s.
Ookal ontkleur ik mijn haar of verf ik het 3 keer in een maand… met die spullen erin blijft mijn haar echt heel mooi.
Heb ook nog niet gehoord dat dit product een laagje om je haar heen maakt zoals fructis en andrelon dat doen, dus dan zal het ook wel echt verzorgen.

Ik gebruikte eerst zo een mousse voor krullen van l’oreal
maar het plakte bij mij en werkte niet zo goed
dus nu een olijf olie speciaal voor je haar
en dat werkt prima! en het is ook heel goed voor je haar

-John Frida Frizzease curl around, conditioner en shampoo.
-Henna Plus hairwonder

^ zelfde shampoo en ik heb nu AH mousse xD
maar werkt t zelfde als die andere spullen die ik voor me haar gebruikte
alleen ik wil nu echt iets dat niet plakt dus iemand iets goeds dat niet plakkerig is?..

John Frida Fizzease spray. Zo fijn :grinning:

-

Anti Frizz cream van schwartzkopf, syoss mousse (egt cker weten SUPERgoed!!) en soms, als het helemaal erg pluizig is, anti pluis creme van schwartzkopf *hij ruikt naar kokosnoot* ^^

andrelon glans shampoo + conditioner
daarna leave in conditioner
1x in de week een haarmasker
en om het in model te doen andrelon krullen mousse

best veel eigenlijk XD

ik gebruik alleen water, dat helpt bij mij echt goedd. KRULT HELEMAAL OP :slightly_smiling_face:

Ik heb meer slag, maar wat werkt echt het beste tegen pluis haar, en dat de slag er wel in blijft zitten?