Hoe verzorg je dun haar?

Door aanleiding van dat dikke haar topic, hier een dun haar topic haha.

Nou mijn haar is echt superdun en er zit echt geen volume in.
plus op dag 2 is het alweer vettig.

Weet iemand hier raad mee?

Ik heb zelf erg dik haar dus ik kan je helaas niet helpen, zie dit dus maar even als een up (:

ik heb hetzelfde probleem als jij…
je kan droogshampoo gebruiken en vaak haarmaskers enz.

Het is niet goed om je haar om de dag te wassen, daar word het alleen nog maar droger en dunner van. Dus ik raad je een droogshampoo aan en verzorg je haar goed. Er is niet heel veel aan te doen… ook je haar niet stijlen.

nou ik gebruik een droogshampoo + ik stijl/krul mijn haar nooit.
behalve dan laatst met gala, maar dat is een uitzondering.

Wat voor een haarmasker zou je dan aanraden Leto?

Ik ben mijn dunne haar zo zat dat ik extensions ga nemen haha.
Maar mijn haar is ook dunner en doder geworden doordat ik het ombre heb dus heb het meerdere malen gebleekt. Ik gebruik verder vooral shampoo van John Frieda, al ben ik daar nou niet echt te spreken over want m’n haar is nog steeds snel vet aan de bovenkant… It’s hard!

ja idd… maar ik wil geen extensions haha

ik gebruik eentje van John Frieda, maar als ik jou was zou ik even in het haarmasker topic of in het algemeen haar producten topic kijken

en ik zit ook aan extentions te denken…

ik gebruik gewoon van adrelon verrassend volume ofzo, maar ja daar merk ik niks van.

oke dat zal ik eens doen :slightly_smiling_face:

Ik heb gemerkt aan mijn haar (heel dun, steil, lang) dat het veel meer volume heeft sinds ik de kokos shampoo en conditioner van Inecto gebruik. Van andere merken had ik heel erg dat het wel leek alsof er wel meer volume in kwam, maar eigenlijk voelde mn haar best wel pluizig en statisch -achtig aan. Bij Inecto heb ik dat helemaal niet! Het is zacht en heeft echt meer volume en als ik dan mn hand door mn haar haal, dan voelt het ook echt stevig aan zegmaar, alsof ik ook echt een vollere bos haar heb, dus niet zo pluizig. + ik vind kokos heerlijk ruiken haha (en de geur is niet overweldigend)

Deze dus:

http://miss-m.nl/wp-content/uploads/2012/09/Inecto-Shampoo-en-Conditioner-3-262x310.jpg

Edit: als het wilt kopen, ga dan wel naar een Action, want daar zijn ze 2 euro per fles ipv 5 in de Kruidvat ofzo

heel erg bedankt! Die ga ik dus kopen :slightly_smiling_face: