Hoe verwijder je dingen wat je ooit hebt gegoogled?

Hai dames,

Even een vraagje … Hoe verwijder je nou die dingen die je ooit hebt opgezocht op google? ik heb nu een hele lijst bij mijn zoekbalk :s

die lijst openen dus en dan op delete klikken bij een zo’n woord , snappie ?

geen idee dat wil ik ook wel weten!
up

bij mij staat er dan een lijstje en dan helemaal onderaan in het blauw onderlijnt “Geschiedenis wissen”

Zo verdwijnen ze niet :frowning_face:

Je bedoelt zeker op de site google zelf, en als je daar bij zoekfunctie intypt staan al die dingen erin… dat kan je volgens mij niet verwijderen…

heb je safari, firefox of internet explorer?

ik zou het graag willen weten voor safari en firefox (:

Bij safari heb ik het gevonden

dan moet je naar internet opties en dan alles verwijderen cookies geschiedenis en bestanden. waarvoor wil je dat eigenlijk??

internet explorer

firefox - extra → privegegevens opruimen
internet explorer - start → configuratiescherm → internetopties → tabblad algemeen → kopje ‘Browsegeschiedenis’ → verwijderen → formulieren verwijderen

Ik heb heel lang zitten googlen voor een cadeau voor de verjaardag van een vriendin, en die komt morgen bij mij. We gaan samen op de laptop werken aan school … en ik wil niet dat ze dat ziet

Bij Windows Vista:

Extra → Internet Opties → Browsegeschiedenis → Verwijderen-> Geschiedenis en Cookies verwijderen.

Ik heb firefox, en ben er zojuist achter gekomen, muhah.
Bij firefox zie je dus helemaal bovenaan een rij met o.a.; bestand, bewerken, beeld, geschiedenis… enz. Daarbij staat ook Extra. Als je op Extra klikt, verschijnt er een lijstje, waaronder Opties. Als je op Opties klikt krijg je een beeld met allemaal opties dus. Ga daar naar Privacy. Onder het kopje geschiedenis zie je daar de tweede optie ‘informatie die ik invoer in webformulieren en de zoekbalk onthouden’ en die heb ik dus uitgeklikt. Je kan het dus ook wissen, maar ik wil niet dat het onthouden word, vind ik alleen maar onhandig.

Of pijltje naar beneden en dan delete doe ik

Ik dacht dat als je je geschiedenis verwijderde dat dan ook die gegooglede dingen gedeletet werden, maar ik wil mijn geschiedenis niet kwijt dus ik kan het niet uitproberen :stuck_out_tongue:

Ik weet niet hoe het met IE of Firefox of Mozilla of wat je dan ook gebruikt zit, maar op Safari zit een privémodus, die dus de sites waar je op zit niet opslaat en ook de dingen die je googelt niet opslaat.
vraag me niet waarom ik dat weet :’)

ja, maar dat is alleen als je internet explorer hebt, en dan verwijder je ook al je sites waar je op hebt gekeken… moet je alles weer opnieuw in typen… :stuck_out_tongue:

ALLES is nu weg :grinning: dat was de bedoeling eigenlijk niet, maar toch bedankt ladys :couplekiss_man_woman:

en bij firefox ook net (: