hoe verwijder ik deze forum/

oojok
HELP ME OUT…
ik wil dit bericht verwijderen hoe doe ik dat

Welke klas zit je nu dan? 4havo? Je kunt toch niet én een niveau én een klas lager gaan?
Maar aan natuurkunde kun je niet zo veel meer doen. Ik zou ook niet te lang doorleren, want hierdoor slaap je niet goed en zit je moe bij de toets, waardoor je die waarschijnlijk ook weer slechter maakt. Maar als je vorig jaar al op het randje stond, en nu weer, ga je volgend jaar dan wel halen?

Ik zou voldoende rust pakken en niet alles tegelijk achter elkaar leren. Af en toe een pauze en niet de hele tijd één hetzelfde vak leren.
Maar succes!

Tja, als je in de 2e en 3e klas al zo veel moeite hebt, is het niveau waarschijnlijk gewoon te hoog voor je en zou het in de 4e al helemaal mis gaan.
Probeer niet tot in de nacht door te leren, want dit heeft echt geen zin. Veel succes nog in ieder geval!

Hey, als je al j schooljaren op de havo het al zo moeilijk hebt, zou ik gewoon een niveau lager doen. Dan maar mavo. Kijk ik snap dat je het jammer vind dat het niet lukt, en dat mag ook gewoon. Maar wat is er mis met mavo? :slightly_smiling_face: misschien liggen de praktijk vakken je juist wel beter. En als je het niet meer haalt, gewoon mavo doen en stel je wilt daarna nog heel graag havo kun je altijd nog 2 jaar extra doen, of na het mbo niveau 4 doorstromen naar hbo. Succes! X